Enorme stemmingswisselingen menstruatie

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door cindy404, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy404

cindy404 Lid

14 aug 2014
    13
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Na mijn bevalling heb ik onwijs last van stemmingswisselingen voor en tijdens mijn menstruatie. Ik ben opgejaagd verdrietig bang moe de huisarts heeft mij venlafaxine voor geschreven maar heb niet echt het idee dat dit helpt zodra mijn menstruatie voorbij is voel ik me weer mezelf maar een week voor mijn menstruatie begint het weer. Herkent iemand dit?

2. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik had het na de komst van de tweede ook extreem. Ik was alleen heel snel in verwachting van de derde dus geen tijd voor medicijnen etc. Ik ben benieuwd hoe het straks zal gaan.

3. Ik heb er ook verschrikkelijk veel last van gehad. Ik schrik nu sinds kort sertraline en dit haalt de scherpe randjes er vanaf. Ben nog steeds wel eens een betje chago, maar over het algemeen voel ik me wel beter :)

4. cindy404

cindy404 Lid

14 aug 2014
    13
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja ik zit nu ook aan de ad 6 weken totaal maar twee weken de eerste verhoging gehad wanneer merkte je verbetering en wat fijn om wat herkenning te hebben soms denk ik weleens dat ik knettergek aan het worden ben haha

5. Ik merkte wel vrij snel verbetering. Sertraline is idd ook een ad, maar op de bijsluiter stond dat het voor PMS klachten binnen een paar dagen zou werken, en dat was bij mij ook zo. Heb deze maand maar 1 jankbui gehad terwijl ik normaal 4 dagen compleet in de vernieling lag :)

Deel Deze Pagina