Hallo allemaal, Deze maand (helaas) weer keurig ongesteld geworden en mijn temp is ietwat gezakt. Van 37.0/ 37.1 naar 36.8. Normaal is mijn temp voor ei rond de 36.5/ 36.6, om daarna naar 36.9/ 37.0/ 37.1 te stijgen, maar mijn temp blijft wat hangen. Zijn er meer dames die dit hebben? En die wél een eisprong hebben gehad? Groetjes Jo
Hoi! Niet veel vrouwen die dit hebben zie ik . Ik heb het nu ook. En heb zeker een ei gehad . Is dmv bloedtest bij de gyn vastgesteld. Zit nu op dag 4 in mijn cyclus, dus mischien gaat ie nog dalen? Is jouw temp al gedaald? Groetjes Patatje
Als je in mijn tempkaartje van fert. friend ziet zie je dat hij nog is gedaald. Maar pas rond dag 17! Hij is nu een aantal dagen laag, dus ik hoop dat ik deze maand een ei heb en dat ie dus snel gaat stijgen...
De eerste ronde dat ik ging tempen waren de dagen tijdens m'n ongie nog best hoog, rond de 36.7. M'n temp zakte toen pas vanaf dag 5-6. Nu tweede ronde tempen zakte ie wel al eerder, dus denk dat dat wel kan verschillen per maand. Ook heb ik laatst gelezen van iemand dat haar temp na een kleine dip weer omhoog ging en toen dus toch zwanger bleek... Ik hoop dat dit voor jullie ook is!
Dat is fijn . Nu idd hopen op een ei! Ik had al geprobeerd je kaartje te bekijken, maar kan 'm niet aanklikken .
Op de een of andere manier wil die van mij idd niet. Je moet em even kopieren- plakken Vandaag is hij hoog, maar dat is niet een goede meting, vanacht 4 uurtjes geslapen, pas om half tien getempt en drank gehad...
Haha ook hier overduidelijk ongi geweest! Gek is dat he, je tempt stijgt door de progestoron, zou je dat dan nog zo lang aanmaken?
Ja, echt appart... Bij mij is het ook iedere keer anders... Laten we het er maar op houden dat het vrouwelijk lichaam erg complex is .