Dag dames, dit is de eerste ronde dat ik aan het tempen ben dus ben nog een beetje een leek. Afgelopen vrijdag/zaterdag mijn ei gehad (vrijdagnacht erg veel pijn gehad dus hou zaterdag aan voor de zekerheid), en zit nu op 5 DPO maar na mijn ei is mijn temp eerst in 1 dag heel erg gestegen, en nu is ie alleen nog maar aan het dalen, terwijl hij toch juist hoog zou moeten blijven een tijdje voor hij weer daalt? We hebben niet goed geklust dus ik verwacht niet zwanger te zijn, en ik las dat een innestelingsdip maar 1 dag kan duren en dat je temp dan ook echt onder de lijn moet komen van je basale lichaamstemp dus dat lijkt me ook niet logisch. Mijn vraag is dus of deze daling normaal is, of dat er evt een andere verklaring voor is? Misschien iemand die hetzelfde heeft gehad? Ik zit dus pas op 5DPO dus komende ongi lijkt me wel heel sterk, mijn LF is 12 dagen..
Het belangrijkste is dat hij boven de rode lijn blijft,maar hij is idd wel erg gezakt, toch maar even afwachten en hopen dat hij weer gaat stijgen
ja ik ben inderdaad erg benieuwd wat hij morgen gaan doen.. En als hij nu weer helemaal zakt, wat houdt dat dan in? Dat ik mijn ei heb gehad is zeker, heb hem gevoeld en gevonden met ovulatietesten + gezien in de temp..
even een update; vanochtend is mijn temperatuur weer gestegen met 0,2 graden, precies wat ie gisteren gezakt was. Ik heb alleen wel heel slecht en weinig geslapen, ben om half 3 nog opgestaan (en om 6uur temp ik), dus ik denk zelf dat de oorspronkelijke temp nog ietsje hoger zou liggen. Nu even afwachten wat mijn temp morgen gaat doen, hopelijk stijgt ie nog een beetje en blijft ie dan mooi hoog
daar ben ik weer met mijn onzekerheid; nu op 10/11DPO. Mijn temp is vanochtend voor de tweede keer gestegen en nu nog maar 0,1 graad lager dan de dag na mijn ei! Vind het heel spannend, zeker nu ik ook al een paar dagen last heb van buikpijn en sinds vandaag een soort zwaar/drukkend gevoel op mijn onderbuik, wat ik nooit heb als ik ongi moet worden.. Ik wacht mijn temp van morgenochtend even af en afhankelijk daarvan ga ik morgen testen halen om morgenmiddag of donderdagochtend te doen ben zoo benieuwd!