wil gwn duidelijkheid byv. of andere meiden dit hadden

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bloempjee, Mar 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

Nov 6, 2008
    256
    0
    0
    he meiden

ik heb hier vaker over gepraat, maar langzamerhand word ik helemaal gek vanmezelf.
    ik ben nou 10 dagen overtijd.. eergister getes pas na 1 uur een streepie op me test en nogal breed.. wel na de tijd dat ie niet meer geldig is hoor.

* kan het dat t andere streepie breder is dan t teststreepie?

http://i44.tinypic.com/15f2g4.jpg

vind t jammer dat ik m niet goed op de foto krijg want in t echt zie ik m ook gwn goed.

en die ochtend daarna gwn weer getest daar staat ook een streepje op alleen dan NOG VEEEEL lichter maar dan wel even breed als het test streepje, maar echt bijna NIET te zien wederom ook pas na een uur..of hy had dr al eerder moeten staan maar pas na een uur heb ik het pas echt helemaal goed bekeken in de hoop op een streepje :p

ik zie ook vaak dat mensen na de afgelezen tijd een posi uitslag zien en toch zwanger zijn enz enz. dus ben gwn wat zenuw8ig, maar grijp me nergens nog aan vast tot ik een knallende test heb.
    morgen dus, ik hoop t :D
    of zaterdag want ik d8 kan beter 48uur w8en, dan verdubbeld je hcg mocht je zwanger wezen.

En waar ik ook mee zit, 1 dag voor ik eigk ongi had moeten worden kwam dr een soort van slijm uit zelfde als vruchtbaar slijm en vruchtbaar slijm hebk maar 2x bijmezelf gezien wel in me vruchtbare periode dan hoor! maar ik vraag me af of meer meiden zulk dik/doorzichtig slijm heeft net voor je ongi moet worden, maargoed tot op heden nog geen ongi hoor.

ben een piepklein beetje onzeker vooral door dat slijmw eet namelijk niet of t normaal is, en soms denk k zelfs van "straks is me cyclus ontzettend lang en hadk vorige week me vruchtbare periode' wat me onmogelijk lijkt met mij cyclus dus vandaar ook dat het me heeeeel erg oplucht als meer meidend it hebben gehad.

voor de rest heb ik net voor me ongi zere tepels dit hebk al een dag voor dat ik ongi moet worden tot ehhh..nou nu zeker wel 11 dagen ofzo. dr is iig nog geen einde aan.

LIEFS

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    miss kan je even de dokter bellen zeggen dat je overtijd bent en vertellen over je onduidelijke test, dan is ie vast wel bereid om je een bloedtest te geven.
    succes

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik het een soort gelijke situatie gehad... was toen ook 13 dagen overtijd.. en had ook dat vruchtbare slijm net voordat ik ongi moest worden..

maar ik zou idd eventjes doen wat Cilla24 zegt.. even naar de HA gaan en zeggen hoe of wat..!

succes meid!

4. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

Nov 6, 2008
    256
    0
    0
    bedankt voor het antwoord meiden,

maar het is dus normaal om van dat slijm te hebben vlakvoor dat je ongi zou moeten worden? das gwn een ding waar ik mee zit:p ik test vandaag of morgen nog eens .. mocht dt onduidelijk weze n ga ik ff naar de dokter, want k wil natuurlk ook zekerheid.

liefssss

5. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    dan zou ik morgen testen ipv vandaag, want je kan het beste met ochtend urine doen.
    dat is wat meer geconsentreerd.
    veel succes.

6. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

Nov 6, 2008
    256
    0
    0
    bedankt voor je antwoord.. ik ga morgenochtend ook testen :).

heb al paar dgen last van HEEEEEl veel witte vloed.. en toenet zat dr een HEEEL piepklein draadje bruin en HEEL donekr bloed doorheen.. voor de rest niets gevonden.. iemand anders weleens gehad?

Share This Page