Even een update over mij :)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door void, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Duss, haha ik ben een beetje vindbaar zo hier en daar maar ik heb nog niks echt van mijzelf laten horen... Ik ben KAPOT moe en ik vind maar geen tijd om aan simpele dingen te komen zoals een topic in de eerste symptomen..

Eerst even een lijstje van 'symptomen'..

Ik begon dus met werk, rond de eisprong voelde ik een heftige steek in mn poenie of hoger.. Een beetje alsof je een mirena erin schoot maar toch dunner en anders.. Maar gelijkwaardig.. Vanaf dat moment duurde het niet lang dat mijn aders echt goed zichtbaar waren overal in mijn lichaam.. Geen pms symptomen als misselijkheid en al die onzin.. Grotere borsten dat wel maar dat is altijd na de eisprong, vriendlief in de ochtend van mijn posi test voelde wel wat meer hardere plekjes rond mijn tepel (wat wij vrouwen een stuk makkelijker voelen hahaha) maar okay, dat voelde volgens hem anders aan.. Sterkere geur gelijk dat wel.. En dus de lucht van zwervers pis opstraat, riool lucht en uitlaatgassen verstikte mij wel ineens zwaar..
    Nu 2 weken verder, enorme eetlust, sneller brandend maagzuur als ik dus niet genoeg eet en dat maakt me dan weer makkelijker misselijk..
    Sinds deze week pas echt dat ik het heel warm krijg en opgloei en dan ineens moet spugen (vroeg in de ochtend) maar man voelt zich ook niet lekker en heeft dus of gedwongen sympatie voor mij of we zijn allebei gewoon een beetje koortsig.. Tijd van het jaar he... Mijn manager vroeg gister wel 'je bent toch niet zwanger' aan de hand van hoe ik mij voelde en drukte daar bij uit dat zei zich zo voelde tijdens de zwangerschap.... Emm.. Obvious muchly?! We'll see.. Het zijn de kwaadste niet en ik bedoel als ze erachter komen voor ik ze het zelf wil vertellen en dan zou zeggen van ja luister onder de 8-12 weken is er gewoon een enorm risico daarom zei ik niks dan gaan ze mij dat echt niet verwijten.. Praktish iedereen daar heeft wel kinderen of zelf al klein kinderen..

Pas sinds vandaag heb ik gevoelige krampjes, alsof er een piercing gezet wordt.. of ja net als toen met de mirena.. een VK die ik via facebook ken had al gezegd als je krampen voelt dan is het waarschijnlijk omdat je lichaam ineens iets opmerkt dat er iets groeit.. Ik herken de 'pijntjes' wel van toen ik de mirena had laten plaatsen alleen ging ik toen echt hard stuk en lag ik plat op bed.. Ding is nooit uitgestoten dus hopelijk houdt dit kleine boontje zich even goed vast!

En aan een gebrek aan spiegel, heb ik pas 1 buik foto van 4w en nu 2 weken verder moet ik eigenlijk wel even een plaatje schieten! Maarja die man van mij ziet nog minder dus die zal wel vragen waarom wil je een foto? hahaha mannen zucht.. :p

Deel Deze Pagina