Onze Can is op tijd geboren, PRECIES op de uitgerekende dag Maar hij had en heeft nog wel overal (donkere) donshaartjes (op z'n gezichtje en op z'n rugje en schoudertjes) Ik vraag me af hoelang het nog duurt voordat die uitvallen. Iemand ervaring?
hmm ik weet vooral dat ze uiteindelijk vanzelf weggingen maar hoelang? geen idee hier overigens.. 24ste uitgerekend 24ste snachts weeen.. en de 25ste geboren dus dat tellen we ook redelijk als "mooi op tijd"
Als eerst gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Can. Megan is met 39 weken geboren en had ook veel donshaartjes met een week of 5-6 waren ze deels weg.
Geloof dat Amy ze met 2 maanden ook nog wel had maar niet meer zoveel als in het begin. En ze was ook netjes op tijd geboren.
Nova was wel bijna een maand te vroeg geboren. Ze had ook veel donshaartjes, maar helemaal geen huidsmeer. Dat vond ik wel vreemd. De meeste donsjes zijn nu wel verdwenen, maar op haar rug heeft ze nog wel veel haar. Onderop, net boven haar billen. Ach ik ben zelf ook redelijk behaard en m'n man ook, dus wie weet blijft het wel zo.
Lena had dat ook, terwijl ze met 40+5 is geboren. Op d'r oortjes en armpjes en ruggetje had ze best veel donker haar terwijl d'r hoofdje gewoon donkerblond is. Net een ouwe vent haha. Het is nu een eind weg aan het trekken
alicia was ook net een aapje haha maar het is langzaam verdwenen. ze had haar op der stuitje, rug en schouders en ook zwart inderdaad. wanneer het is weggegaan weet ik niet heb er niet op gelet maar denk zo rond 3 a 4 weken dat het weg was. ze is met 39 wk geboren
Hier heeft m'n dochtertje het nog steeds, maar het is al wat minder geworden, ze heeft het nog op d'r oortjes en schoudertjes en nog een beetje op haar voorhoofd maar ze had het echt heel veel! Ze is met 37 weken en 6 dagen geboren!
Eva heeft (buiten mijn buik dan) nooit donshaartjes gehad en ook helemaal geen huidsmeer. Ze is met 41 weken geboren. Had er nooit bij stilgestaan dat baby's donshaartjes hebben, ik dacht in eerste instantie ook dat dit onderwerp ging over donshaar op het hoofd (heeft ze trouwens ook nooit gehad, gewoon meteen een hele bos met haar)
Julia is ook precies op de uitgerekende datum geboren (sorry, moest ik even kwijt, vind het altijd zo leuk om te zeggen, haha) Maarre, zij heeft ook nog donshaartje op haar oortjes, echt van die plukjes ! Vind het eigenlijk wel schattig