ik wil voor sinterklaas iets kopen voor mijn petekindje. Nu is ze pas jarig geweest en heeft bergen speelgoed en als ik kleding voor haar koop zie ik nooit dat ze dat aanheeft (schijnbaar heb ik een andere smaak als haar mama) Nu dacht ik een mooi boek voor haar te kopen maar er is zoveel keus! Wat is bij jullie favoriet?
Woezel en pip doen het erg goed hier. Zit ook een leuke cd/dvd bij. Er zijn 5 delen, ieder deel kost 14,95. Je steunt er ook nog eens het goede doel mee.
Jip en Janneke (met stip op nummer 1 vanaf 1,5 jaar) Nijntje puzzel boek (zitten puzzels in met 4,6, 9 en 12 stukjes) Kikker en zijn vriendjes Deze zijn hier favoriet....
Een pop-up boek blijft favoriet, hoe simpel het boek ook is. Het is en blijft een feest als ze flapjes open mogen maken of dat er iets uitspringt als je de bladzijde open doet. Mijn dochter van 5 jaar kiest nog heel vaak pop-up boeken. Succes.
ik ben gek op boeken van * Eric carle* oa rupsje nooit genoeg en wil jij mijn vriendje zijn? Maar..een topper was ook altijd wel..* de mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept had* Enjoy
een paar megafavorieten: klipperdeklop: bol.com | Klipperdeklop, Nicola Smee | Boeken (Nederlands) over de mol die wil weten wie er op zij kop gepoept heeft: bol.com | Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft, Werner Holzwarth | Boeken (Nederlands) willem worm: bol.com | Willem Worm, Bird, S. | Boeken (Nederlands) De eerste 2 vind ik zelf ook nog leuk Oja en kikker en jip en janneke zijn ook altijd leuk Succes met kiezen!
Hier een GROOT succes: - Raad eens hoeveel ik van je hou - De mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept had
De magische wereld van Isa belletje, zo schattig en echt voor meisjes die prinsesjes leuk vinden. Er zijn nog veel meer boeken van Isa belletje maar dit is wel een van de leukste!
Hier zijn favourite.. * Raad eens hoeveel ik van je houd! * Woezel & Pip..we hebben deel 1,2,3. * Het mooiste kindje van de wereld dat ben jij! * Kleine muis zoekt een huis.. Erg varierend in prijs.. Wel allemaal van papier dus geen karton.
Wij hebben hier vooral kartonboekjes. En dan met veel plaatjes, zodat je zelf met woordjes kunt oefenen en een verhaal kunt verzinnen. Hier zijn de boekjes over de tuin, over dieren en over auto's (duh, jongen) populair. Ook pop-up boekjes, of met flapjes zijn leuk, zoals dribbel. Bij de Action heb ik een hele serie kartoenboekjes, met steeds alleen een plaatje en 1 woord per pagina. Waren 2 euro misschien. En dan een boek met kleuren, met geluiden (bijv klapklap en dan een klappende baby afgebeeld), met speelgoed, en nog wat meer..
Dotties Eieren... Over een kipje dat eitjes heeft gelegd, maar stiekem jaloers is op de andere boerderijdieren, die van die leuke beweeglijke kindjes hebben. En dan breken d'r eitjes ook nog. Lief boekje! bol.com | Dottie's eieren, Julie Sykes | Boeken (Nederlands)
De kartonnen boekjes van de Action zijn al eerder genoemd en ook hier een groot succes! Het zijn er 4: -dierengeluiden -spetters -bedtijd -????? (hebben we nog niet) Op iedere pagina 1 plaatje met daaronder het woordje. Verder het boek "Zo praten de dieren" Een boerderijverhaaltje met knopjes waarop je kan drukken om het dierengeluid te laten horen. En natuurlijk Jip en Janneke. Succes!