Hallo dames, Ik heb even 2 vraagjes Mijn zoontje is inmiddels bijna 16 weken en doet het op zich prima,hij weegt nu ongeveer 7438 gram en krijgt 5 x 200cc,alleen de laatste week heeft hij na een uur alweer een enorme honger,ook snacht komt hij ineens weer.Ik weet dat hij niet over de liter heen mag maar wat zou ik aan zijn honger kunnen doen?Hij heb echt hele erge honger nog. En we zijn met 3 maanden over gestapt op speen 2 van de Dr brown fles maar dan is die 200cc binnen 8 min opgedronken.terwijl hij er met speen 1 gewoon netjes 15 min over doet.Hij krijgt er geen krampjes van maar geldt die regel nu nog steeds dat ze er min 15 tot 20 min over moeten doen?En kan ik dan voorlopig gewoon speen 1 blijven gebruiken? Groetjes patricia
Hoi hoi, Ik zou terug naar speen 1. Dat is voor hem beter, ook al wordt er dan iets anders aangegeven. Kijk maar eens hoe het gaat. Nutriton bij de voeding kan ook nog dan wordt het iets dikker. Als hij met speen 1 of de nutriton nog steeds hongerig is, dan zou ik hem wat meer geven hoor. Succes Adrienne