Lekker eten Amsterdam

Discussie in 'De lounge' gestart door Espoir, 24 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.677
    770
    113
    Hoi!

Ik heb al eens eerder een topic geopend voor een goed restaurant.

aanstaand weekend gaan we namelijk naar Amsterdam. Voor de ene avond het gereserveerd bij Sinne. Voor de 2de avond zoek ik iets toegankelijkers, meer voor de “snelle” hap, maar wel goed en lekker. We gaan die avond ook naar een concert namelijk!
    Dus ik zoek niet iets waar we uren aan tafel zitten..

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    Ga je toevallig naar de Arena ofzo?
    Op de Arena boulevard zit namelijk een heel lekker sushitentje (wel ietwat prijzig)
    In dat restaurant spelen ze ook vaak in op artiesten die een concert geven. Wij zaten er toen we naar Ed Sheeran gingen. Hadden ze alleen maar zijn muziek aanbstaan bijvoorbeeld.

https://m.ichi-e.nl/#!/start

3. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    Hihi dacht bij je titel gelijk aan Sinne dus goede keus dat je die al gereserveerd hebt! Volgens mij had ik die in het vorige topic ook gezegd. Houden jullie van vis? Dan Pesca. Of misschien Indiaas? Dan Gandhi op de Damrak, zit een beetje op een vage plek achter maar eten is zo lekker! Of echt een snelle hap, heeeeerlijke ramen bij Ramen Kingdom, zit vlakbij centraal!

Zie hierboven Ichi-e voor sushi, ook echt een heerlijk tentje dat!

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Heb ook eens even bij die ichi e gekeken, maar ietwat prijzig is een understatement wat mij betreft :roflmao::roflmao:

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.707
    113
    maaaaar, wij vonden het wel heel lekker. Het was vrij prijzig, dat klopt maar de kwaliteit is wel beter dan een standaard sushi restaurant.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    O ja dat geloof ik meteen. Alleen voor grote sushi eters, zoals ik hahahha, wordt het dan wel heul prijzig. Ik eet met sushi altijd echt ontzettend veel :oops:

@ts ik eet eigenlijk nooit in Amsterdam maar wij hebben een keer bij steakhouse Rancho gegeten en dat was erg lekker.

7. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.341
    8.344
    113
    Amsterdam
    Wat voor eten zoek je en waar is het concert? Want je hebt genoeg keuzes maar is denk ik wel handig om te bedenken waar je ongeveer wil eten;).
    In het centrum kan ik de reiger aan raden, soort van eetcafé maar echt goed eten!
    In noord zijn er ook echt zat leuke en goede restaurants rondom de ndsm, van de pekbuurt en rond de gouden fazant zitten ook een paar.

8. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.677
    770
    113
    Concert is in de Ziggodome.

Ik ben dol op sushi, manlief helaas niet..

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.707
    113
    Ja dat is zo idd. Ik at voor mijn doen minder omdat mijn man zo'n honger nog had en de rekening steeds hoger:roflmao:

Deel Deze Pagina