Even van me afschrijven..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elvira5, 7 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira5

Elvira5 Actief lid

1 mrt 2016
    218
    187
    43
    Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar op dit moment zou ik even een beetje van me af willen schrijven. Vandaar dit berichtje. ;)

Mijn man en ik besloten bijna een jaar geleden dat we graag een kindje zouden willen, maar tot op heden is dit nog niet gelukt. Inmiddels zijn we al wel bij de fertiliteitsarts geweest voor onderzoeken en blijkt dat ik PCOS heb. Aan de ene kant een hele opluchting dat ik nu weet waar mijn onregelmatige cyclussen vandaan komen, maar aan de andere kant was het ook even slikken.

De volgende cyclus mag ik beginnen met clomid en daar wachten we nu dan op. Maar wat kan wachten toch lang duren zeg. Jeejtje..
    Ik zit inmiddels op cd 49 en volgens ff heb ik deze cyclus wel een eisprong gehad op cd 32. Maar daar begin ik nu zelf over te twijfelen omdat ik dan nu op dpo 17 zit en nog steeds niet ongesteld ben geworden. Voor de zekerheid had ik vandaag ook een testje gedaan, maar deze was helaas negatief.:(
    Er zit helaas niet anders op dan wachten.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik wilde dit even kwijt.

Liefs

2. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.698
    3.140
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh bah! Ik weet hoe je je voelt :(
    Ik zit vandaag op dag 75. Vandaag gebeld door 't ziekenhuis en ik heb binnenkort een intake. Ze denken ook aan PCOS.
    Ik denk niet dat je een eisprong hebt gehad, anders was je nu toch wel ongesteld/zwanger?

Succes met wachten..

3. Elvira5

Elvira5 Actief lid

1 mrt 2016
    218
    187
    43
    Bedankt voor je reactie!
    Jij hebt dan ook wel erg lange cyclussen. Vervelend hoor!
    Dat denk ik zelf ook, maar je blijft natuurlijk altijd hopen dat het misschien spontaan zal lukken.
    Jij ook veel succes!

4. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik herken mezelf wel in je verhaal..
    De eerste keer dat ik gestopt was met de pil had ikmook elke keer het idee dat ik een eissprong had maar bij mij werden de vyclussen alleen maar langer...
    Hoop dat je menstruatie snel doorzet!

5. Roseline

Roseline Niet meer actief

Wat onwijs vervelend en heel veel sterkte. Hopelijk ben je snel zwanger...

Deel Deze Pagina