He dames, Ik vind het me toch koud de laatste tijd!! Daardoor dacht ik ineens aan een winterjas. Ik ben ik Maart uitgeteld en denk nu echt "Poeh wat voor winterjas moet ik toch aan???" Heeft er iemand tips / ideeen? Ik hoor ze graag. Groetjes Sjoelke
Ik heb op internet gezocht en kan (ook) niks vinden.... Ik ga denk ik maar een winterjas kopen in een paar maten groter.
ik moet niet zo lang meer en heb twee fleece vesten gekocht bij de action. denk dat c&a wel wat leuke grote maten jassen heeft.
Ik heb vorige week op vakantie toch ook maar een dikke onelegante grote mannen fleece gekocht En blij dat ik ermee ben! Maar goed, ik hoef niet de hele winter door met buik natuurlijk. Lijkt me wel dat je dan wilt investeren in een jas. Let wel op, ik weet niet of positiejassen bestaan, maar die buik kan nog veel groter worden dan je denkt, ik heb ook een positietrui die toch te strak was en lang niet genoeg meerekte om tot het eind mee te gaan!
er bestaan positiejassen maar die zijn vrij prijzig. Een leuke poncho is mss een idee en anders idd een grotere jas of dik vest onder je gewone jas
ik gebruik nu nog de jas van me vriend misschien een idee..tis niet leuk maar goed beter dat als het koud hebben toch? omdat ik niet zo lang meer moet heb ik alvast een winterjas gekocht voor mezelf gister, alleen een maatje groter als voor mn zwangerschap. ik weet natuurlijk niet wat mn figuur gaat doen na de zwangerschap
Positiejassen zijn vrij prijzig, anderzijds: Je kan ze dus ook weer doorverkopen op marktplaats... er is best wel vraag naar volgens mij... Ik hoef niet lang meer, dus ik ga kijken of ik nog een fleecevest kan halen bij de trekpleister (uit de folder) en dan wat maten groter. Maar als ik nog heel de winter door moest.. tja, dan moet je iets. Overigens: Als je gewoon een jas in wat grotere maat wil proberen: Cranenbroeck heeft goedkope kleding en goedkope jassen altijd... 2 jaar geleden heb ik er 2 winterjassen gekocht en het ene jaar de ene, en het volgende jaar de andere gedragen (totaal: 35 euro) Het zit in Brunssum, Budel, Dongen en Schijndel en is op zo'n moment misschien wel de moeite waard om naar toe te rijden.
een ponco staat leuk en past snel...maar misschien niet warm genoeg voor op de fiets? ik twijfel zelf ook nog wel hoor..vind die positiejassen zo duur!!
Ik heb ga ook een poncho kopen! Zag laatst een leuke bij de WE. Lekker dik vest eronder, en laat de kou maar komen
Bij mijn vorige zwangerschap moest ik ook de winter door (in februari bevallen) en heb een jas bij C&A gekocht, maar dan een maat groter. Was niet helemaal mijn smaak, maar hij was niet zo duur, lekker warm en ging de hele zwangerschap dicht.
Bij Bonprix hebben ze een positiewinterjas te koop voor 39,95. Is te doen. Ik twijfel nog, maar denk dat ik die maar ga bestellen. Mijn 1e kindje was ook maart kindje en heb me de hele winter geërgerd aan mijn stomme te wijde jas omdat ik geen leuke jas kon vinden. Dat wil ik nu niet weer. Dit is de jas, Shoppen bij bonprix Er staat ook nog een wollen jas, die is 59,95
@Hartewens....Je bent geweldig! ik vind die ''wollen'' jas helemaal geweldig. Alleen is ie helaas tijdelijk uitverkocht. Ga het in de gaten houden en dan bestellen maar... (lijkt erg op de jassen die ik normaal heb. Eindelijk iets normaals... )
Ik heb zojuist die andere besteld, zag dat er nog maar minder als 10 zijn, dus dacht, nou dan bestel ik hem. Na de zw schap zet ik hem wel op mp, haha. Die wollen is ook leuk he!
Vind die andere ook leuk hoor?! die jij besteld hebt. Ik ben al een tijdje op zoek, maar kon tot nu toe nog niks vinden. Hopelijk komt die andere binnenkort nog terug..
Wauw meiden, wat een tips in zo'n korte tijd. Het wordt of een poncho of inderdaad een van die jassen van Bon prix. Die wollen is echt gaaf!!! Ik ga hem in de gaten houden. Andere jas is ook mooi. Tanx voor de tips. Geweldig
Ik heb hier ook naar gekeken. Ben ook nog aan het twijvelen. Wil wel z`n soort jas hebben. Ik denk dat ik eerst maar ff rond ga kijken en mocht ik niks vinden dan toch maar voor die van bornprix ga.
Een positiejas is wel een aanrader hoor, als je in de winter zwanger bent. Ik heb er de vorige zwangerschap een gekocht (ook winter) en heb daar geen spijt van gehad! Dat was er een van prenatal waar je de binnenvoering uit kunt halen, dus nu kan ik hem aan als herfstjas en dan van de winter de voering er weer in. Ik weet niet of ze er nu ook een in de collectie hebben, maar je zou kunnen kijken. Mamalicious heeft ze ook wel eens, maar die zijn wel prijzig (en mooi!). Als je zomers hoogzwanger bent, kun je wel zonder jas en met vest voor noodgevallen, maar straks met wind, regen en sneeuw is een passende en buikvriendelijke jas toch wel fijn!