wat een dombo ben ik ook he

Discussie in 'De lounge' gestart door Sakinah, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    echt waar typisch iets voor mij. Ik heb de verwarming lekker hoog gezet, maar na een uur denk ik.. jee wat blijft het toch koud hier.
    ik voelen, verwarming ijskoud..
    heb ik weer.. geen verwarming met -4
    vreemd vond ik het al. Ik loop naar boven en ja hoor.. waakvlam van de cv uit. Ik lopen prutsen met die knop gebeurd niets. In mijn achterhoofd heb ik al.. dat ding moet bijgevuld worden.. maar hoe moest dat ook al weer :)

ik naar de badkamer want volgens mij moest het daar toch echt. ik die slang meegenomen (afgekoppeld van de ketel boven :()
    en aan de kraan van de wasmachine doen. maar waar moet dat ding aan bij de radiator? ik zo'n wit knopje gevonden... hmm dat moet het wel zijn dan. Aansluiten die hap.. kraan open.. resultaat.. OVERAL water.
    blijkbaar toch niet het goed kraantje.

ik weer naar boven en kijken bij die cv ketel..
    zit daaronder gewoon een kraantje die je kan aansluiten. (waar ik hem nota bene van heb afgekoppeld)
    dat was hem dus..

nu maar is de badkamer droogmaken (en het spoor in de hal en op de trap)

maar hij doet het weer hoor! :)8)

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Whahahhahahaha, geweldig!!

3. Tink

Tink Niet meer actief

Oeps :D :D
    Maar blij dat je het weer lekker warm hebt!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik ben echt zo'n vrouw vrouw en had meteen manlief gebeld :D

Vind je dus geen Dombo, maar een kanjer :D

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik vind het juist hartstikke goed dat je het zelf geflikt hebt! Had ik echt niet geweten hoor :)

6. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

hahahaha mee eens :D

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hahaha, je probeert het tenminste. Ik laat dat soort dingen altijd heel erg dommig aan mijn man over.

8. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    hihi bedankt voor de reacties :p
    Ik ben ook niet heel handig hoor, eerder ongeduldig en eigenwijs waardoor
    ik vanalles altijd zelf probeer ;)
    Heerlijk geslapen hoor, maar werd
    's nachts wel wakker omdat de verwarming op levensgevaarlijk stond :$8)
    (26)
    vergeten weer naar beneden te draaien :)

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

vrouwen........ hihi.

10. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Nou ik vind het knap van je hoor! Ik zou het dus echt niet kunnen! Ik zou dan wachten op me man die kan dat soort dingen veel beter! Zo zie je maar weer dat vrouwen van alle markten thuis zijn:)

11. Sensea

Sensea Niet meer actief

zou jij dat echt niet kunnen liandra? bij de meeste ketels hoef je tegenwoordig enkel nog maar een kraantje onder de ketel open te draaien de rest gaat vanzelf. misschien een keer vragen aan je man als hij thuis is. dan weet je het voor geval van nood en hoef je niet onnodig te gaan zitten wachten in de kou.

ik moet altijd zo lachen om dit soort dingen. ik verbaas me er weleens om omdat ik 12 jaar alleen geweest ben en dus "veel zelf " moest handelen. mijn schoonzus kan nog geen lamp indraaien en doet het ook niet. die vertikt het gewoon omdat ze dat mannenwerk vind. zo heeft ze 3 weken in de keuken in het donker gezeten omdat mijn broer het steeds vergat of druk met werk was. nou, dan staan er dikke vraagtekens boven mijn hoofd hoor. 3 weken emt een zaklamp door de keuken omdat je vind dat een peertje indraaien mannenwerk is.....

12. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    haha ik heb dat ook hoor blub. Ik zou het gewoon lekker zelf doen (of in ieder geval proberen) Mijn man doet het ook vaak hoor, maar soms ben ik hem voor en dan doe ik het lekker zelf.

zet ook altijd mijn vraagtekens bij die programma's help mijn man is klusser. Ik kan echt begrijpen dat je geen hele badkamers aan kan leggen maar soms denk ik he steek je zelf ook is de handen uit de mouwen.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha geweldig!
    Ik ben juist de 'handige' hier, manlief heeft van dat soort dingen geen verstand, boeid m ook niet omdat ie weet dat ik het toch wel doe en kan. Planken ophangen, kasten in elkaar zetten, dingen maken/slopen, administratie... all me :p Manlief kijkt liever toe(net als met luiers verschonen is toekijken veel makkelijker :p)

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hihi hier verdelen we het.. elektra begin ik niet aan.. dat mag hij doen (lampje wisselen daargelaten hoor), maar echt elektra aanleggen enz.

kasten in en uit elkaar (goed lichamelijk soms te zwaar maar kan het wel), schilderen, behangen,vloerbedekking leggen, vinyl leggen, laminaat leggen, oliepijl checken en evt. bijvullen in de auto, koelvloeistof, bandenspanning enz. enz. doe( nou kan) ik allemaal zelf..

vaak vraag ik met koelvloeistof , zeker als het koud is , schat wil je even kijken haha..:D

15. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    whahahahaha droppie (had waarschijnlijk een zelfde situatie gehad hahaha)

Deel Deze Pagina