Wat is uw leeftijd? 22 Heeft u problemen ondervonden vóór uw zwanger werd? Zo ja, wat was er aan de hand? (bv. niet zwanger kunnen raken, ziektes, tienermoeder etc.) Nee Heeft u tijdens uw zwangerschap problemen ondervonden? Zo ja, in welke periode was dit en wat was er aan de hand? (denk aan bloedingen, miskraam, hoge bloeddruk, etc.) Bloedverlies bij 5 en 10 weken. Oorzaak onbekend.. Verder nergens last van
Hoi allebei, bij deze ook mijn antwoorden! Wat is uw leeftijd? 29 Heeft u problemen ondervonden vóór uw zwanger werd? Zo ja, wat was er aan de hand? (bv. niet zwanger kunnen raken, ziektes, tienermoeder etc.) Helemaal niet, zelfs veel sneller gegaan dan verwacht (was 7 maanden gestopt met de pil) Heeft u tijdens uw zwangerschap problemen ondervonden? Zo ja, in welke periode was dit en wat was er aan de hand? (denk aan bloedingen, miskraam, hoge bloeddruk, etc.) Geen problemen, ben nu 16 weken zwanger. Heb een kleine bloeding voor ongesteldheid aangezien, waardoor ik eigenlijk al drie weken langer zwanger bleek te zijn. Achteraf bleek dit een gesprongen vaatje te zijn geweest. Bij de eerste echo kwam dit naar boven, aangezien de vk het kindje heeft opgemeten.
Wat is uw leeftijd? Nu 28 toen ik zwanger was 25 Heeft u problemen ondervonden vóór uw zwanger werd? Ja het zwanger worden lukte niet bij ons, uiteindelijk wel gelukt met clomid 150 mg Heeft u tijdens uw zwangerschap problemen ondervonden? Ja veel bloedingen tijdens de zwangerschap. En met 22 weken opgenomen inverband verzwakte baarmoedermond en ontsluiting Heeft u tijdens de bevalling problemen ondervonden? Ik ben bevallen met een keizersnee en heb het hechten gevoeld Heeft u een thuisbevalling gehad of bent u in het ziekenhuis bevallen. Ik ben in het ziekenhuis bevallen. Mijn jongens zijn geboren met 28 weken. Als alles goed was gegaan had ik ook moeten bevallen in het ziekenhuis inverband tweelingzwangerschap
Wat is uw leeftijd? 27 jaar Heeft u problemen ondervonden vóór uw zwanger werd? Zo ja, wat was er aan de hand? (bv. niet zwanger kunnen raken, ziektes, tienermoeder etc.) nee Heeft u tijdens uw zwangerschap problemen ondervonden? Zo ja, in welke periode was dit en wat was er aan de hand? (denk aan bloedingen, miskraam, hoge bloeddruk, etc.) hoge bloeddruk maar deze had ik al In het geval dat u al bevallen bent gelieve de volgende vragen ook nog te beantwoorden: Heeft u tijdens de bevalling problemen ondervonden? Zo ja, wat was er aan de hand? Heeft u een thuisbevalling gehad of bent u in het ziekenhuis bevallen? Bedankt voor de moeite!
De enquête: Wat is uw leeftijd? 35 Heeft u problemen ondervonden vóór uw zwanger werd? Zo ja, wat was er aan de hand? (bv. niet zwanger kunnen raken, ziektes, tienermoeder etc.) Ja, wegens verminderde vruchtbaarheid van partner en 2 miskramen Heeft u tijdens uw zwangerschap problemen ondervonden? Zo ja, in welke periode was dit en wat was er aan de hand? (denk aan bloedingen, miskraam, hoge bloeddruk, etc.) De normale kwaaltjes en heel veel vocht vasthouden de laatste 6 weken. In het geval dat u al bevallen bent gelieve de volgende vragen ook nog te beantwoorden: Heeft u tijdens de bevalling problemen ondervonden? Zo ja, wat was er aan de hand? Ja, de ontsluiting kwam niet op gang, zodat na 13,5 uur weeen werd besloten een spoedkeizersnee te doen. Heeft u een thuisbevalling gehad of bent u in het ziekenhuis bevallen? Bedankt voor de moeite![/QUOTE] Ziekenhuis! Had ik overigens ook gedaan als het geen spoedks geworden was. Ik wilde beslist niet thuis bevallen.
Bij deze ook mijn antwoorden: Wat is uw leeftijd? 30 Heeft u problemen ondervonden vóór uw zwanger werd? Zo ja, wat was er aan de hand? (bv. niet zwanger kunnen raken, ziektes, tienermoeder etc.) Nee Heeft u tijdens uw zwangerschap problemen ondervonden? Zo ja, in welke periode was dit en wat was er aan de hand? (denk aan bloedingen, miskraam, hoge bloeddruk, etc.) Nee In het geval dat u al bevallen bent gelieve de volgende vragen ook nog te beantwoorden: Heeft u tijdens de bevalling problemen ondervonden? Zo ja, wat was er aan de hand? Mijn bevalling was er 1 uit het boekje. Wel een knip gehad, want mijn dochter had het benauwd. Heeft u een thuisbevalling gehad of bent u in het ziekenhuis bevallen? Heerlijk thuis. Succes!