Enquête zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Niekeeh, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is uw leeftijd?
    22

Heeft u problemen ondervonden vóór uw zwanger werd? Zo ja, wat was er aan de hand? (bv. niet zwanger kunnen raken, ziektes, tienermoeder etc.)
    Nee

Heeft u tijdens uw zwangerschap problemen ondervonden? Zo ja, in welke periode was dit en wat was er aan de hand? (denk aan bloedingen, miskraam, hoge bloeddruk, etc.)
    Bloedverlies bij 5 en 10 weken. Oorzaak onbekend.. Verder nergens last van

2. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Hoi allebei, bij deze ook mijn antwoorden!

Wat is uw leeftijd?
    29

Heeft u problemen ondervonden vóór uw zwanger werd? Zo ja, wat was er aan de hand? (bv. niet zwanger kunnen raken, ziektes, tienermoeder etc.)
    Helemaal niet, zelfs veel sneller gegaan dan verwacht (was 7 maanden gestopt met de pil)

Heeft u tijdens uw zwangerschap problemen ondervonden? Zo ja, in welke periode was dit en wat was er aan de hand? (denk aan bloedingen, miskraam, hoge bloeddruk, etc.)
    Geen problemen, ben nu 16 weken zwanger. Heb een kleine bloeding voor ongesteldheid aangezien, waardoor ik eigenlijk al drie weken langer zwanger bleek te zijn. Achteraf bleek dit een gesprongen vaatje te zijn geweest. Bij de eerste echo kwam dit naar boven, aangezien de vk het kindje heeft opgemeten.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat is uw leeftijd? Nu 28 toen ik zwanger was 25

Heeft u problemen ondervonden vóór uw zwanger werd? Ja het zwanger worden lukte niet bij ons, uiteindelijk wel gelukt met clomid 150 mg

Heeft u tijdens uw zwangerschap problemen ondervonden? Ja veel bloedingen tijdens de zwangerschap. En met 22 weken opgenomen inverband verzwakte baarmoedermond en ontsluiting

Heeft u tijdens de bevalling problemen ondervonden? Ik ben bevallen met een keizersnee en heb het hechten gevoeld

Heeft u een thuisbevalling gehad of bent u in het ziekenhuis bevallen. Ik ben in het ziekenhuis bevallen. Mijn jongens zijn geboren met 28 weken. Als alles goed was gegaan had ik ook moeten bevallen in het ziekenhuis inverband tweelingzwangerschap

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Succes

5. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    graag gedaan en veel succes met de scriptie

6. ladystuff

ladystuff Lid

14 dec 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is uw leeftijd? 27 jaar

nee

hoge bloeddruk maar deze had ik al

In het geval dat u al bevallen bent gelieve de volgende vragen ook nog te beantwoorden:
    Heeft u tijdens de bevalling problemen ondervonden? Zo ja, wat was er aan de hand?
    Heeft u een thuisbevalling gehad of bent u in het ziekenhuis bevallen?
    Bedankt voor de moeite!

7. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    De enquête:
    Wat is uw leeftijd?
    35

Ja, wegens verminderde vruchtbaarheid van partner en 2 miskramen

De normale kwaaltjes en heel veel vocht vasthouden de laatste 6 weken.

In het geval dat u al bevallen bent gelieve de volgende vragen ook nog te beantwoorden:
    Heeft u tijdens de bevalling problemen ondervonden? Zo ja, wat was er aan de hand?
    Ja, de ontsluiting kwam niet op gang, zodat na 13,5 uur weeen werd besloten een spoedkeizersnee te doen.

Bedankt voor de moeite![/QUOTE]
    Ziekenhuis! Had ik overigens ook gedaan als het geen spoedks geworden was. Ik wilde beslist niet thuis bevallen.

8. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Bij deze ook mijn antwoorden:

Wat is uw leeftijd?
    30

Nee

Nee

Mijn bevalling was er 1 uit het boekje. Wel een knip gehad, want mijn dochter had het benauwd.

Heerlijk thuis.

Succes!

Deel Deze Pagina