Zowel mijn mobiele telefoon abonnement als internet/tv/bellen abonnement lopen af. Wij zitten al jaren bij UPC. Ik zag een tijdje terug een topic over besparen. Voordat ik ook eens ga bellen, ben ik benieuwd wat jullie voor abonnement hebben, en of jullie er telefonisch ook wat af hebben gekregen. En hebben jullie de mobiele telefoon ook bij dezelfde provider?
Ik heb alles van KPN (telefoon, internet, televisie), en een mobiel abonnement van Hi (ook KPN). Hierdoor kan ik gebruik maken van KPN Compleet en krijg ik gratis extra televisie zenders, en zijn mijn belminuten en MB's verdubbeld. Als mijn man volgend jaar ook overstapt naar KPN dan krijg ik ook nog 10,- korting per maand voor mijn mobiele telefoon, en kunnen we gratis naar elkaar bellen. Al met al toch wel wat leuke korting zo.
Ik had laatst een zelfde topic geopend. Ik zit bij de UPC en vind de prijs wat aan de hoge kant, bij andere providers (op KPN na) hebben veel lagere Internet snelheden en toen wij het huis vorig jaar kochten en wij wilden kpn moesten ze aparte kabels leggen dus volgens mij hebben wij ook weinig andere vergelijkbare keuze.
Dit hebben wij ook, dit geld trouwens ook als je een hi mobiele abbonoment hebt , dat geld voor zowel kpn als hi. Ik heb namelijk een hi abbo en daarmee hebben we precies hetzelfde als hierboven, vl heeft kpn abbo
Hier ook alles in een van kpn en een mobiel abonnement van hi. Nu nog even wachten tot mn vriend zn abo afloopt dan gaat hij ook over op hi. Ideaal zo.
hier tele2 inet bellen en tv voor 33 euro per maand (1e 6 mnd 15,00) hier al jaren goede verbinding. weinig storing enz.
Ik zit bij hi.. met huistelefoon en internet bij kpn. Kreeg daarom bij mijn mobiele telefoon abonnement een verdubbeling dus ipv 100 belminuten 200 en betaal maar voor 100 hetzelfde voor mb's internet
Alles bij KPN/HI.. Telefoon zaten we allebei al bij KPN. Voorheen hadden we de rest bij Ziggo maar altijd gezeik met internet verbinding. We zijn toen ook met de rest overgestapt naar KPN en nooooit meer problemen. EDIT: als je alles bij KPN hebt heb je recht op familiekorting (10tje per extra abbo) en gratis verdubbeling van bel/sms/internet bundel. Zo kan je korting behoorlijk oplopen
Wij hebben alles van Telfort. Huistelefoon, tv en internet en twee abonnementen voor mobiele telefoon. Boven heb ik geen goed bereik met internet, verder is alles prima! Omdat wij meerdere abonnementen hebben lopen mochten we een voordeel kiezen, wij hebben nu gratis Kids pakket.
Internet/tv/bellen UPC Horizon. Betalen 65 euro maar van de huisbel maken we nooit gebruik. Mobiel van t-mobile voor 46 euro met onbeperkt bellen en 1000mb internet , sinds ik verder weg woon bel ik echt veel
Ik had alles bij KPN maar heb me laten verleiden tot de ziggo omdat KPN hier maar tot 18mb kan leveren. Ziggo maar tot 22 dus schiet er niks mee op. Dus ik stap weer over zodra het in februari kan. Mobiel zit ik al jaren bij t-mobile. Betaal 36 pm voor 1000mb, 300 min en onbeperkt sms. En had er een iPhone 5c 'gratis' bij 😊
Wij hebben upc, zo een alles in 1 pakket met het snelste internet, tv pakket met hd zenders, en onbeperkt bellen naar vaste nummers.