De titel zegt het eigenlijk al... Ik voel eigenlijk nooit mijn ei, maar nu heb ik een soort ongi gevoel en een beetje bruin verlies. Zit op dag 12. Kan dit mijn ei zijn of ben ik te laat?
Normaal is je eisprong, dacht ik na 14 dagen? Ik heb ook al eens gehoord dat sommige vrouwen tijdens hun eisprong een beetje bloed of bruin verliezen en dat niet erg is. Misschien kun je een ovulatietestje gebruiken?
ik verloor op de dag van mn eisprong wat bruin verlies..alleen met het afvegen paar bruine vegen..sta hier ook nog steeds van te kijken, nooit eerder gehad/opgevallen
ik heb vandaag voor het eerst bruin verlies. Dag 25 van mijn cyclus. Denk zelf dat het komt doordat mijn ongi door moet breken. Denk dat je ook heel goed bruin verlies kunt hebben bij de eisprong/ innesteling
bedankt voor jullie reacties. Heb geen bruinverlies meer, alleen nog een mega ongi gevoel. We gaan voor ons 2 de kindje en heb het de eerste keer nooit gehad. Gelijk een goede cycles, maar nu is het heel anders. Nu was ik zelfs de 2 de ronde al weer na 2 weken ongi...