Ik kreeg vandaag een brief binnen van de Casema. Er stond in dat ze een storing hadden en sinds 2005 dus niet meer hebben afgeschreven! Nu moet ik 500 betalen. Ik dacht wat krijgen we nouuuu! Ging op internetbankieren kijken en ik heb gewoon elk maand betaald :x Morgen weer 20 beltegoed halen om naar die klantenservice te bellen ik heb het zo gehad met Casema en dat moest ik even kwijt
Maar welke provider neem je dan? De server van Orange en Wannadoo staan m.i. in hetzelfde pand of ze regelen de administratie van de één of ander. Ik had Wannadoo en toen werd mijn e-mail adres ineens Orange en toen ik overstapte op Casema vanwege teveel SPAM zag ik dat Casema ook weer Orange te maken heeft....vandaar mijn reactie Gr. Danielle
hoi, Nou ik snap jou frustratie helemaal! Wij zijn al twee jaar bezig met casema op opheldering te vragen over een telefoonrekening! (er staan nummers op die wij helemaal niet gebeld hebben) nu zijn we het zo beu dan we rechtsbijstand er op hebben gezet. Want op onze telefoontjes,briefen, faxen en zelf aangetekende brieven reageren ze niet. (gaat bij ons om een rekeningen van 2000 euro!) Ik wens je nog veel succes! groetjes van een antie casema persoon! Lin79
nou ik heb ze net gebeld en wat blijkt! In oktober 2005 woonde ik in een andere woning, daar had ik internet aangevraag maar de monteur was gekomen en het kon niet geintstaleerd worden. Toen ben ik verhuisd naar dit adres! Ik heb dus al die tijd betaald voor mijn oude woonplaats en moet nu volgens hun het bedrag gewoon betalen omdat ik nooit een adres wijziging heb doorgegeven! Waarom zou ik een adreswijziging doorgeven als ik geen internetverbinding kon krijgen daar? Ik zit nu echt in een probleem. Kan ik beroep doen op mijn rechtsbijstand want jullie snappen natuurlijk wel dat ik niet nog eens 500 ga betalen!
en ohja alsof dat niet genoeg is hebben ze ook tv en radio afgesloten ivm met administratieve achterstand en ik heb de brief pas VRIJDAG binnen gehad
Ik haat casema! Ik bel vrijdag op om dat het niet van mijn bank is afgehaald. Krijg ik een meneer aan de telefoon van casema. En vraag ik meneer sta ik wat open. ''Nee hoor mevrouw helemaal niets'' Oh maar het wordt niet van mijn bank afgehaald. ''Jawel mevrouw dat wordt er wel. Oke fijne dag dan maar meneer. Gisteren casema door de brievenbus open gemaakt. En ja hoor! Moet ik 55 euro betalen. Waarom zeggen ze dat niet gelijk. Stelletje dombo's!
Ze hebben digitaal televisie ook afgesloten! Dit is toch werkelijk waar niet te geloven! Een fout dat door hun is veroorzaakt en ze sluiten alles af bij mij!
Ik ben juist van KPN Planet Internet overgestapt naar Casema, maar Planet bleef wel afschrijven van m'n rekening, terwijl ik een aangetekende opzegbrief had gestuurd, en daarop een bevestiging had gekregen via de email EN de post. Grrr... Thank goodness voor incasso opdrachten op mijnpostbank.nl! Ik heb tot nu toe geen enkel probleem met Casema gehad, ze hebben me juist heel erg goed geholpen, telefonisch, omdat ik iets verkeerd deed bij de installatie die ik per se zelf wilde doen Mijn tip: print van je internetbankieren de afschriften uit, waarop de bedragen staan die jij gewoon WEL betaald had. Dat is toch je bewijs van betaling, als je die opstuurt, of gewoon zegt dat je die hebt en evt. kunt opsturen (zoek het antwoordnummer op, scheelt een postzegel)), kunnen ze je weinig maken!
Ze kunnen je niet dwingen te betalen voor een dienst die je niet gehad hebt. Je hoort dus al het geld dat je al die tijd betaald hebt aan casema (voor het oude adres, waar je geeneens internet had omdat het niet mogelijk was) terug te krijgen van ze. En van dat geld kun je dan de rekeningen voor je "nieuwe" adres betalen. Kassa mailen?!
Nog een vraag voor casema die je kunt stellen.. HOE kun je internet van hun in je nieuwe huis hebben als je geen nieuw adres hebt doorgegeven?
Ow daar heb ik ook zo een ellende mee gehad met internet en telefoon. In het oude huis hadden wij Caiway, altijd tevreden over geweest. Toen we gingen verhuizen hadden ze geen Caiway in onze nieuwe woonplaats, Dus afgezegd en een brief binnen gekregen dat de afzegging van internet en televisie door was gekomen en het zou worden afgehandeld. Daarna internet en telefonie (in 1 pakket) aangevraagd van KPN. Heb ongeveer 2 maanden moeten wachten tot eindelijk de modem en alles er was Er ging telkens iets verkeerd en blablabla. Ik had het aangesloten. na 5 maanden deed de huistelefoon het niet meer, ik gebeld naar de KPN. Het zou aan de snoeren liggen die we hadden, we hadden hem niet goed aangesloten, onzin want hij deed het al 5 maanden wel op de manier zoals wij hem hadden aangesloten(gewoon via de handleiding!) '' Nee mevrouw, dat kan echt niet ik snap niet waarom hij wel gewerkt heeft die 5 maanden, u moet een blablablasnoer hebben'' (weet de naam van het snoer niet meer). Ik naar 8 verschillende winkels gegaan om een zo een snoer te halen, geen 1 van die winkels had hem of kende zo een snoer Toen heb ik boos opgebeld en gezegd dat ik dat ***internet van hun niet eens meer wilde en of ze me gelijk af wilde sluiten Maar goed, met de verhuizing ben ik zo druk geweest (alles zat tegen, konden pas een maand later het huis in dan de eigenlijke datum) dat ik niet echt meer op de afschriften had gekeken, toen we eindelijk na 2 maanden gesetteld waren in ons nieuwe huisje en alles aan orde hadden ging ik op internetbankieren, zag ik dat de oude internetabbonnement nog 3 maanden was afgeschreven (van de Caiway) gelukkig dat geld wel teruggekregen maar dat zou afgehandeld worden volgens hun en was dus niet gebeurd! Nu heb ik dus casema sinds 2 weken en heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad, maar die laten zich niet lang op zich wachten als ik zo lees Nou daar zakt toch je broek van af?
ja dat heb ik ze ook gevraagd.. ik heb nooit internet daar gehad! Toen zeiden ze dat ik hier voor iemand anders betaal en dat het mijn eigen schuld is omdat ik geen adreswijziging toen heb opgestuurd.. echt raar \ waarom zou ik een adreswijziging opsturen als ik ergens geen gebruik van maak : ik heb afschriften toegestuurd en een brief. Sturen ze een brief dat ik moet betalen dan heeft de persoon die bij de receptie werkt in den haag een probleem want dan hebben ze een boze cinderella
Heel vervelend voor je. Wij hebben ook wanadoo (nu orange) wij zijn netjes op de hoogte gebracht dat het orange zou worden. Geen problemen tot nu toe. Trouwens met geen enkele maatschappij zover mijn geheugen werkt.
Praat me niet over Casema, dan ga ik huilen! Een paar maanden terug kreeg ik een brief dat ik mijn facturen voortaan ook online kan "downloaden". Vorige maand kwam ik er bij toeval achter dat ik mijn laatste factuur per post in april had gekregen. "Het zal wel" dacht ik, waarschijnlijk krijg ik mijn facturen helemaal niet meer per post en moet ik ze gewoon dowloaden voortaan. Ik kijken... Goh vreemd, ook geen digitale facturen vanaf april. Bank afschriften checken (automatische afschrijving), NIKS meer afgeschtreven sinds april! Toen ik internet en telefoon aanvroeg bij Casema kon ik alleen voor automatische incasso kiezen. Das mooi dacht ik toen, dan hoef ik er niet naar om te kijken... Ik Casema kwaad opgebeld, dat ik er geen zin in heb om iedere maand te checken of zij wel afschrijven! "Sorry mevrouw, we hebben een enorme achterstand op de administratie. U krijgt in september een brief met onze excuses en een voorstel voor een betalingsregeling om de afgelopen maanden in te lopen". Jullie begrijpen het al... Tot op de dag van vandaag heb ik geen brief gekregen. Als die brief er op 1 oktober niet is ga ik ze maar weer bellen met de vriendelijke vraag of ze het ^$&*^*&#^&#^#&* op willen lossen! Als het dan nog niet gebeurd.... GAAN ER KOPPEN ROLLEN! Tijgetje verliest nooooit haar zelfbeheersing
Oh wat erg tijgertje! Gewoon erachteraan gaan hoor! Weet iemand dan een maatschappij waar ik voordelig televisie telefoon en internet kan hebben?