sodastream ervaringen gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosao, 2 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik zit hier al een tijd aan te denken omdat ik veel spa drink. Vroeg me af wat jullie ervaringen met sodastream zijn. Blijft de prik er lang in zitten? En is het een gedoe om de flessen CO2 om te ruilen? Is het handig in het dagelijks gebruik?

2. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Wij gebruiken ze erg veel en ben er zeer tevreden over. Een fles bubbels is binnen 10 sec gepiept en als je het niet in 1x opdrinkt kan je het prima (afgesloten) een dag in de koelkast zetten.
    Bij ons kan je de CO2 flessen gewoon omwisselen in de supermarkt.

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Bij welke supermarkt is dat? Moet je daarvoor betalen?

4. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Ik woon niet in Nederland, dus onze supermarkt hebben jullie niet....

En ja een nieuwe fles kost hier geloof ik iets van een tientje ( maar alle boodschappen zijn hier iets van 50% duurder)

De flessen gaan wel heel lang mee.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik heb hem jaren geleden van sodaclub gehad. Geweldig systeem! helaas doet onze Gall en Gall er niet meer mee, dus ben er mee gestopt. altijd een drama om smaakjes te krijgen of een nieuwe fles koolzuur.

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind het erg makkelijk en snel. Ik weet dat je de flessen hier bij de supermarkt om kunt wisselen maar daar weet ik het fijne niet van, doet man altijd. :p

De smaakjes die we geprobeerd hebben vond ik allemaal niet lekker, dus het is voor mij geen vervanging voor een fles cola o.i.d. Maar dat drink ik nu helemaal niet meer.

Deel Deze Pagina