Ent reactie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cos, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    21 December heeft Jaylen zijn tweede prikjes gehad. De reactie op zijn beentjes was weer heel heftig. Ondanks het goed door masseren en smeren van cardiflor.

Nu heeft hij nog steeds een dikke bult en blauwe plek op zijn beentje..

Is dat nou normaal dat het zo lang na de prikjes nog dik is ?

2. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik heb ondervonden dat de manier van prikken die harde schijven veroorzaakt. Mijn zoontje heeft nu 3x de entingen gehad. De 1e keer geen dikke harde schijven in de beentjes, de 2e x wel (andere vp op CB) en de 3e keer weer niet. Wat mij opviel: de ene vp boog zijn beentje omhoog en zette dan de prik, dan had hij geen schijven. De andere vp strekte zijn beentje naar onderen en zette de prik maar uit reactie trekken die kleintjes hun beetjes op waardoor de spier dus beweegt als de naalt er in zit. Van de prikken met gebogen beentjes kreeg hij geen schijven, met gestrekte wel.
    Ik heb me daarna ook een breuk gesmeerd met cardiflor, masseren en het duurd ook zeker een week of 2 voordat er echt niks meer voelbaar was.

3. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Okay .. Het trekt ook wel weg maar ik vind het niet echt normaal dat het zo lang duurt. Ik zal het volgende keer wel even weer aangeven.

Deel Deze Pagina