Help! Zoontje van 10 maanden klimt zelf uit bed!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Noushka, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ja ik wist niet wat ik vanmorgen zag :$
    Ik kwam zijn kamer binnen, bedje was leeg en hij zat er naast te lachen. Hij is gewoon met zijn slaapzak en al uit bed geklomen :(. Het ledikant staat echt gewoon op de laagste stand. Lager kan die niet. Ik zat er nu aan te denken om de bodem met matras helemaal op de grond van het ledikant te leggen, een andere oplossing weet ik niet :(.

2. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Hij heeft het trouwens niet van een vreemde, ik ban als baby uit de box geklommen en zo mijn arm gebroken ;). Toeval? ik weet het niet. Maar wil natuurlijk niet dat mijn zoontje zoiets overkomt.

3. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dat is wel erg snel zeg.
    Wat zul jij geschrokken zijn!
    Heb geen tips voor je sorry.

4. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ja het is maar dat ik het zelf zag, anders had ik het niet gelooft.
    Ben inderdaad erg geschrokken. Gelukkig is er niks gebeurd. Maarja ben bang dat hij het vaker gaat doen als er niks aan gedaan word.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik weet niet of je een ledikantje hebt waar spijltjes uit kunnen?
    Dan kun je er een paar spijltjes uithalen en kunnen ze daar doorheen klimmen als ze eruit willen.
    Maar goed eigenlijk is dat geen oplossing omdat die natuurlijk gewoon in zijn ledikantje moet blijven.
    Of je moet gaan voor een peuterbedje of 1 persoonsbed. Maar daar is hij wel aardig jong voor.

6. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Nee, bij zijn ledikantje kunnen er geen spijltjes uit. En een peuterbedje heb ik wel aan gedacht maar daar is hij eigenlijk nog te klein voor. Dan gaat hij de hele avond uit bed klimmen als hij moet slapen denk ik.

7. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    O heb net even gekeken voor de zekerheid, de spijltjes kunnen er wel uit :). We hebben de bodem en matras nu helemaal op de grond gelegd. Als hij kan lopen over een maand of 2 halen we de spijltjes er wel uit. Maar voorlopig moet het maar even zo.

8. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Het komt vaker voor volgens mij.
    Mijn moeder vertelde dat ik met 8 maanden uit het ledikant klom! met slaapzak en al.
    En met 9 maanden liep ik in de rondte.
    FIjn dat je spijltje eruit kunnen.
    Succes

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.809
    4.192
    113
    Ik zou inderdaad matras en bodem op de grond leggen. Net nog even iets lager dus.

10. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Kan je niet iets bovenop het ledikantje zetten, zodat hij er niet uit kan? Een plank oid?

11. Hoi Sisqa,

mijn broertje deed dit ook en elke keer weer. Zij heeft daarom eigenlijk heel vroeg een peuterbedje gehaald. Zal je denken, hoe stop je nou dan dat ie uit bed klimt :(
    Nou niet, maar mn moeder dacht dat het wat minder gevaarlijk was, wanneer hij uit zijn ledikant klom en dan op de grond viel, dan wanneer hij uit een laag bedje klimt en op de grond valt... En misschien kan je oefenen met het van de bank enzo afgaan, dat ie met de beentjes eerst moet, mijn zoontje had het in een week door, misschien dat hij dan dit ook met zijn bedje doet (als je besluit een bedje te kopen).

Succes!!!

Deel Deze Pagina