Ik ben erg benieuwd waar jullie kindjes van hardop moeten lachen. Onze lacht om verschillende dingen hardop, maar nog niet vaak, terwijl ik om mij heen hoor en lees dat sommige vaak schateren van het lachen. Dan begin ik toch te twijfelen en vraag me af waarom zij het dan niet doet.
mijn zoon lacht alleen heel verlegen...zodra die lacht draait ie zn hoofdje weg en krijgt ie rooie wangetjes...af en toe denk ik...die gaat nooit hatd op lachen...dus ben ook benieuwd naar de reacties..ik lees mee...
de onze schatert als je wat laat vallen en boem zegt. bij kiekeboe en als je een balletje met hem overrolt. ook als je hem een beetje in de lucht gooit en gewoon gek doet. groetjes, Miranda
hier ook nog niet echt hardop lachen.. Als ik gek doe glimlacht ze wel altijd en soms komt er een 'heh' uit en soms een hoog gilletje. Maar dan schrikt ze zo van zichzelf dat dat het dan ook weer is haha.
owja, kai heeft van de week een keer hard op gelachen...maar daar wassie zo van geschrokken dat t meteen huilen was....
Gwen kan om de gekste dingen lachen en als je zelf aan het lachen ben lacht ze mee! heb hier een filmpje toen ze 7 maanden was en bleef bijna in haar schateren lachen! ja niet zo gek als mama zo raar doet! echt een aanstekelijk lachje http://nl.youtube.com/watch?v=ehZpS0SqkK4
@joma wat een geweldig filmpje! Hoe bedoel je aanstekelijk lachje... Onze uk begint af en toe een geluidje te maken als ze lacht, maar het is nog niet veel hoor. Vaak is dat als ze savonds net voor ze in bad gaat lekker in dr nakie ligt te spelen en je dr buikie kust, of aan dr kinnetje kietelt. Soms krijgt ze ook de kriebels als je aan haar blote voetjes zit. Het geluidje is alleen niet meer dan 1 hardop lachje wat dan overgaat in (volstrekt overdreven) hoesten met het tongetje uit haar mond en dan doorkletsen en gillen... Maar het lijkt me geweldig als ze ooit zo schatert als die kleine van joma op youtube hierboven...
Dana kan echt heel hard giechelen, vooral als je kiekeboe met dr speelt, als je op dr blote buik blaast of als je met een heel gek stemmetje steeds "poppetje" roept klinkt zooo lief, echt een meisjes giecheltje
Wendy lacht sinds n paar dagen echt met n geluidje en maakt nu ineens ook kirrende en kraaiende geluidjes als ze plezier heeft. Doet ze vooral als we tegen dr praten met n hogere stem en langs dr wang strijken daarbij, of als we ineens iets tegen dr neusje doen (zacht tikje op de neus of met n speeltje die er aan kwam gekropen ineens tegen dr neusje)
Mij dochter lacht veel, maar pas snds heel kort af en te met een beetje geluid. Het is meer een beetje gillen. Ze doet het als ik hardop lach, als ik haar na doe en als ze 's morgens haar tenen ziet. Heel soms ook gewoon als we naar elkaar kijken. Ze moest huilen va het filmpje van Gwen! Ik vond het wel een leuk filmpje . Ht spelletje met de speen wordt hier ook heel leuk gevonden.
ja echt genieten die lachjes van die kleintjes en hier werkt het kiekeboe spelen ook nog steeds! En ja met die speen ja het grappige is nog dat ze helemaal geen speen gehad heeft of hoeft hihi
Hallo , mijn dochter van 2 kan heel hard lachen en schreuwen tegelijk. het is wel leuk dat je ziet dat ze er elke keer meer bij leren en ontdekken en ze blijcen gewoon leuk Maar soms.. :x
Als we met de sproeier op zn buik sproeien. Als we met de hond spelen. Als ik gekke bekken trek. Als je hem kietelt. En als we kiekeboe spelen. En om nog veel meer kleine dingen.
Nick schaterde voor het eerst toen mijn hond met een piepspeeltje aan kwam lopen. Hij bleef gaan! Van de week probeerde ik mijn hond te corrigeren omdat hij op Nick zijn kleed ging liggen, ze luisterde niet echt. Begon die kleine ineens te lachen! Net alsof hij begreep dat de hond ondeugend was. Hij lacht ook vaak als we door de spijlen van zijn bed kiekeboe spelen. Ook s'nachts als zijn speen op de grond is gevallen en ik dus gebukt aan het zoeken bent wordt hij al helemaal blij; we gaan weer kiekeboe spelen. Dan dus even niet! Soms 1 if 2 x dan, het is zo gezellig om hem te horen lachen, zelfs s'nachts!
Hier ook! Ze vind het spelletje met de speen erg leuk... pakt hem af en kauwt er even op en dat is het. Het is geen speenkindje, ze wil alleen borst en mijn pink. Vandaag lachte ze trouwens bijna overal om... vrolijke meid!