Dag meiden Ik zal in het ziekenhuis bevallen en ben nog maar eens mijn koffertje aan het nakijken. Ik ben van plan om borstvoeding te geven, weet er iemand of je in het ziekenhuis borstvoedingscompressen krijgt of dat je die zelf moet voorzien? Dankjewel!
Zelf had ik ze niet mee en zelfs al had ik lekkages in de zwangerschap die eerste anderhalve dag nergens last van. Anders voor de zekerheid een paar meenemen? Nemen niet zoveel ruimte in
Ik had ze de eerste keer ook niet mee, na 3 dagen begon het echt te stromen maar ik had ook geen bh aan. Gewoon veel hemdjes ververst Nu ben ik wat beter voorbereid en heb ik voedingsbh's mee en ook een voorraadje zoogcompressen.
Ik kreeg pas na drie dagen stuwing, dus ik had ze in het ziekenhuis niet nodig. Anders had mijn man ze ff kunnen halen
Bedankt voor de reacties. Ik heb al sinds vroeg in de zwangerschap last van lekken vandaar. Ik ga erop vertrouwen dat ze deze in het ziekenhuis hebben, als ik erover nadenk lijkt het me zeer abnormaal moesten ze dat daar niet hebben. Zelfde met kraamverband. En inderdaad, manlief kan altijd nog even over en weer
Oei! Ok, misschien toch maar beter een paar meedoen voor de zekerheid. Neemt zoals eerder gezegd door Abri niet zoveel plaats in.
Kraamverband hebben ze inderdaad wel standaard, maar borstvoedingscompressen niet altijd! Zou er een paar in je tas stoppen, voor de zekerheid.
Ik heb er maar wat in mn toilettas gegooid, wist t ook niet Kraamverband ga ik vanuit dat ik daar krijg.
Hier ook geen zoogcompressen, gek eigenlijk, want verder lag er alles van kraamverband tot stretchbroekjes etc.