Zelf borstvoedingscompressen meenemen - ziekenhuisbevalling?

Discussion in 'De bevalling' started by GeoLilly, Sep 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    België
    Dag meiden

Ik zal in het ziekenhuis bevallen en ben nog maar eens mijn koffertje aan het nakijken.
    Ik ben van plan om borstvoeding te geven, weet er iemand of je in het ziekenhuis borstvoedingscompressen krijgt of dat je die zelf moet voorzien?

Dankjewel!

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Zelf had ik ze niet mee en zelfs al had ik lekkages in de zwangerschap die eerste anderhalve dag nergens last van. Anders voor de zekerheid een paar meenemen? Nemen niet zoveel ruimte in ;)

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik had ze de eerste keer ook niet mee, na 3 dagen begon het echt te stromen maar ik had ook geen bh aan. Gewoon veel hemdjes ververst :)

Nu ben ik wat beter voorbereid en heb ik voedingsbh's mee en ook een voorraadje zoogcompressen.

4. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Ik kreeg pas na drie dagen stuwing, dus ik had ze in het ziekenhuis niet nodig. Anders had mijn man ze ff kunnen halen ;)

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hier hadden ze die in het zk

6. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    België
    Bedankt voor de reacties. Ik heb al sinds vroeg in de zwangerschap last van lekken vandaar.
    Ik ga erop vertrouwen dat ze deze in het ziekenhuis hebben, als ik erover nadenk lijkt het me zeer abnormaal moesten ze dat daar niet hebben. Zelfde met kraamverband.
    En inderdaad, manlief kan altijd nog even over en weer :)

7. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Paar jaar geleden bij mijn zoontje hadden ze ze niet in ons zkh hoor. Nu dus voor de zekerheid mee :)

8. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    België
    Oei! Ok, misschien toch maar beter een paar meedoen voor de zekerheid. Neemt zoals eerder gezegd door Abri niet zoveel plaats in.

9. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    2,165
    178
    63
    Hadden ze hier ook niet in her zh.

10. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Kraamverband hebben ze inderdaad wel standaard, maar borstvoedingscompressen niet altijd! Zou er een paar in je tas stoppen, voor de zekerheid.

11. Blie

Blie Actief lid

Jun 24, 2014
    281
    0
    0
    Ik heb er maar wat in mn toilettas gegooid, wist t ook niet
    Kraamverband ga ik vanuit dat ik daar krijg.

12. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook geen zoogcompressen, gek eigenlijk, want verder lag er alles van kraamverband tot stretchbroekjes etc.

Share This Page