Dag allemaal, Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Elke uit Duitsland en 34 jaar, en zwanger van een Nederlander, maar helaas will hij niets weten van de kind. Ik sta er alleen voor, maar ik zou graag willen te leren kennen mamas of zwangere uit Nederlands. Ik will mijn Kind graag iets over de Nederlands leren. Mijn Nederlands is niet so best, misschien kan ik dato ok verbeteren, maar het zou zijn mooi als je ook schrijven in Duits Ik ben trouwens in de 19 week zwanger, het tijdstip van geboorte is de 29.12.10 Ik zou mij verheugen als iemand antwoorden Groetjes Elke
Dag allemaal, Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Elke uit Duitsland en 34 jaar, en zwanger van een Nederlander, maar helaas will hij niets weten van de kind. Ik sta er alleen voor, maar ik zou graag willen te leren kennen mamas of zwangere uit Nederlands. Ik will mijn Kind graag iets over de Nederlands leren. Mijn Nederlands is niet so best, misschien kan ik dato ok verbeteren, maar het zou zijn mooi als je ook schrijven in Duits Ik ben trouwens in de 19 week zwanger, het tijdstip van geboorte is de 29.12.10 Ik zou mij verheugen als iemand antwoorden Groetjes Elke
Hallo Elke, Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!en wat rot voor je dat je mannetje je heeft laten zitten!!! Met mij kan je ook duits praten woon al heel lang in duitsland en ben getrouwd met een duitser liefs Esther
Liebe Elke, herzlich willkommen! Ich wünsche dir noch ein gute Schwangerschaft. Schade, dass der Vater des Kindes dich verlassen hat. Liebe Grüsse, Karin
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap Wat rot dat je man je niet steunt zeg... Hopelijk kan je veel steun hier bij dit forum vinden!
wilkommen elke ich wohne auch in deutschland allein ist mein schreiben nicht so gut hihi. sprechen geht besser. viel gluck mit deine swangerschaft. grusse
Hoi Elke! wat vreselijk dat de vader van jullie kind er niets mee te maken wil hebben....! ik vind trouwens dat je erg goed nederlands schrijft hoor!!!! welkom hier! en hoop dat je hier veel steun mag ontvangen en lekker mee kunt schrijven! Liefs Ella
Welkom! Ik kan helaas geen Duits maar vind je Nederlands prima hoor. Gefeliciteerd met je zwangerschap, erg jammer en rot dat de vader er niks van wil weten . Veel kletsplezier hier
Hoi, ik heb mij heel verheugt dat zo vele schrijven ob mij bijdrage. Hihi en mij Nederlands is allen goed als ik werk met een woordenboek . Ik hoop dat ik met enkele kann schrijven en leren kennen. Liefs Elke
Ik kan geen duits dus hou het op nederlands Welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap. Vervelend dat de vader niets met zijn kind te maken wil hebben Er is hier op het forum ook een onderdeel voor alleenstaande moeders Alleen en zwanger - Zwangerschapspagina
Hallo, Herzlich wilkommen hier! Es tut mir leid daß Ihr Mann sie verlassen hat. Daß Männer sind Schweine hahaha. Dennoch wünsche ich Ihnen eine glückliche Schwangerschaft. Tschuß