Iemand nod rond 20 november?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anna123, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hey meiden!

Wie heeft er nog meer haar nod rond 20 november??? Gaan we samen lekker aftellen en stressen!:D

x

2. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Mijn Nod is rond 21 november. ben nu nog niet echt zenuwachtig maar haal me in de laatste paardagen vanalles in het hoofd. hahhaha
    ik hou ook mijn temp bij maar heb rond cd 8 een hogere temp gehad, maar ik had toen een borstonsteking. later is deze ook gedaalt naar normale temp 36.9. ik heb 7 nov giga pijn gehad in linker zij dacht echt dat dit met eisprong te maken zou hebben maar had vanmorgen geen temp verhoging. vandaag voel ik wel hier en daar een krampje weet dus niet wat ik er uit op moet maken.

zie het wel. jij succes met het wachten! hoop voor je dat je het goed vol houd.

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    ikke op 19 / 20 november, hangt ervanaf of mijn cyclus deze keer 28 of 30 dagen is.
    heb woensdag en donderdag een posi ovutest gehad en er flink op los geklust:p:p

nu afwachten maar

4. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    die van mij rond 20/21 nov. Wat leuk om met alle meiden rond deze tijd te kletsen! Heel leuk idee, daarom voeg ik mij graag toe :D afgelopen zaterdag had ik als het goed is mijn eisprong...dus dat wordt weer spannend!

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    He wat leuk dat jullie er zijn!:D
    Noesje..wij hadden dus op dezelfde dagen een positieve ovu test! Hoewel...Die van mij was woensdag zga positief en donderdag HEEL dik positief en vrijdag ook nog positief , zaterdag een stuk lichter en zondag alleen een pennestreepje!
    Anyway...mn ei heb ik gevonden!:D

Nou meiden...dat wordt aftellen he!
    x

6. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    ik kan pas 25 nov testen maar das wel vlak bij jullie data :) dus ik lees even mee en voeg me toe.

7. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    gezellig!

Nou en...hebben jullie al klachtjes??!! haha zou lekker vroeg zijn maar ja...dat is toch het leukste he om klachtjes te vergelijken!:D

Ik heb wel klachtjes maar de kans is groot dat ;t van een aankomende griep is!:D

-misselijk
    -hoofdpijnerig
    -zere (.)(.) als ik er een beetje op druk (ok past niet bij griep dit..)
    -beetje ongigevoel (nee past ook al niet bij) griep..

Ws. zijn die laatste 2 wel napijn van mn eisprong? Die was vrijdag of zaterdag..

Nou dit was het!
    Weet wel waar ik 2x aan herkende dat ik zwanger was.. (helaas 2x Mk bij 5,5 week maar daar hebben we het niet meer over, dat is gebeurd en we gaan vol goede moed verder!:))
    Maar dat was dat ik een trekkerig gevoel in mn liezen had. Dus jullie begrijpen dat ik erg op mn liezen let in de wachtweken! hihi

x

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Hoi Meiden,
    Mijn nod is 21 november dus voeg me erbij:D
    Succes allemaal

9. sabrina86

sabrina86 Lid

14 dec 2008
    78
    0
    0
    Verpleegkundige
    is niet belangrijk
    hey hallo.

Ik heb mijn nod dag 19 nov.
    ik zit nu ook overal op teletten.maar ja heeft geen zin.
    ik ging net even heerlijk in bad. zag ik in eens een blauwe ader over me borst heen lopen.
    maar ja gelijk denk ik dan bij me zelf is het misschien nog van de laatste zwangerschap ( bevallen op 22-08-08) Robin onze zoon is overleden 2 dagen voor de geboorte. bij 38 weken zwangerschap.
    en valt het me nu ineens op omdat ik overal weer op let.
    wordt er gewoon gek van. i
    ook moet ik vaker naar de wc om te plassen.
    maar dan denk ik ook zal wel toeval zijn.
    wil me toch een beetje beschermen.

groetjes

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    He meis wat erg, dit gun je echt niemand. *KNUFFEL*

Als ik onder de douche sta, heb ik ook ineens blauwe aderen op mijn borsten, komt door de warmte denk ik want ik heb het altijd onder de douche.

het enige wat ik heb gevoeld is zaterdagavond heel de avond flinke steken links in mijn buikie.
    eisprlong is wat laat denk ik als ik woensdag de :) op mijn digitale ovutest had.

morgen ga ik naar de HA, om een 2e doorverwijzing aan te vragen na onze pauze van 3 maanden. Deze keer naar een ander ziekenhuis, daarom moet ik persoonlijk langskomen, hij wil weten wat er in het andere ziekenhuis allemaal gebeurd is omdat ik daar alles heb stopgezet en ook niet meer terug naartoe ga.

Meiden, als we nu allemaal heel erg duimen, gebeurd er misschien wel een wondertje voor ons;)

*duim*duim*duim*duim

11. sabrina86

sabrina86 Lid

14 dec 2008
    78
    0
    0
    Verpleegkundige
    is niet belangrijk
    hey Noesje,

Dankje.
    maar die aderen zag ik voordat ik in bad stapte.
    ik heb mijn eisprong ook duidelijk gevoeld.
    volgens de calculator heb ik morgen innesteling
    maar dat kan ook paar dagen duren maar ben nu echt overal aan het opletten of ik iets voel van een innesteling. sommige voelen dat ook he?

groetjes

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    ooh ok

Ik heb bij 3 van 2 zwangerschappen de innesteling gevoeld, dus ja dat kan zeker. Althans op dat moment stond ik er niet bij stil maar na de posi testen wel, dan dacht ooh dat is die dus pijn geweest:)
    (helaas nooit lang van mogen genieten)

13. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden. ik heb me nod rond 22/23 november. spannend

14. sabrina86

sabrina86 Lid

14 dec 2008
    78
    0
    0
    Verpleegkundige
    is niet belangrijk
    Hey noesje..

Wat voelde jij dan precies rond de tijd van de innesteling.
    en dat is dan toch zn 5 dagen na d bevruchting.

groetjes

15. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    @ Sabrina, als eerste wil ik jou condoleren met het verlies van je zoontje, dat is niet niks.

ik heb nog niet zo heel veel klachten, mijn (.)(.) zijn wat gevoelig maar dat is elke maand zo. en ik voel steeds wat in mijn onderbuik het gevoel zit een beetje tussen krampjes en kriebels in het is niet echt vervelend maar ik voel het wel.

tijdens mijn eerste zwangerschap had ik alleen maar last van zere (.)(.) als ik terug ging denken had ik voor dat ik het wist al klachten, smaak verandering ( vond friet toen heel muf smaken), obstipatie, erg moe en hoofdpijn bij inspanning. maar daar heb ik tot nu toe nog geen last van.

succes allemaal met wachten.

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hoi, ik voelde een zeurderig gevoel onderin mijn buik en een trekkend gevoel in mijn linker lies. Daarna bleef dat gevoel in mijn lies.

Ik had mijn innestelings pijn rond dag 4 na eisprong.

Meid, mag ik je 1 ding zeggen, ga je er niet teveel op focussen he want je lichaam kan je aardig voor de gek houden.

17. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    aa nou ik rond 22 24 nov :)

18. Alita

Alita Niet meer actief

doe ook mee, mijne is op 28 november!!!
    Maar ja hier moet de eisprong nog komen hahaha

19. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    hahaha meiden jullie kletsen al aardig snel :) maare ik probeer me ook niet teveel te gaan focussen op krampjes, steekjes en dingetjes, maar dat is heel moeilijk!! Hihihi, volgens mij heb ik vandaag nog na eippijn gehad, want had wat krampjes en steekjes onderin me buik en hij maakte af en toe een geluidje, heel genant midden op de werkvloer!! Hahahaha en heb iets gevoelige tepels, maar dat is normaal bij mij ;)
    Hhhooowwww Volgens mij ben ik er wel druk mee bezig hahahaha
    Nou meiden ik wil jullie allemaal succes wensen in deze zenuwslopende tijd! ;) en op hoop van zegen dat er een wonder gebeurd en/of is gebeurd! :D
    Ben heel benieuwd naar al jullie klachtjes die gaan komen :D kunnen we lekker gaan vergelijken :D

20. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    weet je wat ook gek is...als ik moet plassen of ik nies..nou ja zeg maar als ik kracht zet voel ik dat trekken in mn baarmoeder/onderbuik...
    x

Deel Deze Pagina