Hi Ladies... Hebben jullie ontpil verschijnselen gehad??? en zo ja wat dan...ben vorige maand gestopt met de pil en heb nu een "strak" gevoel in me onderbuik (al een paar dagen) en ook misselijk... Laat maar horen... Gr. Annie25
ik had de eerste maand ook last van mn onderbuik... dat zeurende ik-moet-ongi-worden-gevoel... maar dan de halve maand. Gelukkig was dat de tweede maand alweer over. Alleen die vette huid... die blijft vooralsnog (maand 3). Shampoo en gezichtsreiniger zijn niet aan te slepen!
Hoi, ik zit nu in ronde 2 na stoppen met de pil. Aan het einde van ronde 1 leek ik wel 6 maanden zwanger als je naar m'n kwaaltjes keek. Ik voelde echt vanalles maar werd helaas gewoon ongesteld. Nu in ronde 2 is het al wel wat minder maar voel nog steeds vanalles. Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden, maar als ik naar mijn lijf zou luisteren.... Het is echt onvoorstelbaar wat die pil met je kan doen. Ze zeggen dat het wel een jaar zou kunnen duren voordat alles weer op orde is. Ik hoop uiteraard dat dat eerder is maar ja, dat zal ook wel afhangen van hoelang je de pil geslikt hebt (ik ben bang dat ik dan pech heb, heb ong 18 jaar geslikt). Je zal dus nog even geduld moeten hebben (en ik ook). Succes!
Ik merkte eigenlijk alleen dat mijn..ehm...sexlust extreem veel meer werd na het stoppen Maar om dat nu een klacht noemen hehehe
Ik had vooral de eerste maand last van het 'ontpillen'. Last van mijn buik, hoofdpijn, veel misselijk, zere borsten en dan vooral mijn tepels die veel pijn deden. Denk dat dat het wel zo'n beetje was.. In ronde 2 was het al een heel stuk minder en nu in ronde 3 heb ik eigenlijk nergens last meer van.
Ik heb hier best wel erge last van gehad.. Misselijk, steken in onderbuik, tussendoor steeds in hele korte tijd 1 dag a 2 dagen bloed verlies, ben nu 2 maanden gestopt met de pil en nog steeds last van die tussen bloedingen.. erg vervelend.. Maarja hoort er allemaal bij We doen het voor een goed doel
Ok ok...dat heb ik dus ook allemaal... weet niet dus ook niet precies hoe lang mn cyclus is maar heb vandaag heel helder dun slijm gehad...denk dat de 28dagen toch wel klopt... Me ovulatie zit eraan te komen....klussen klussen klussen hahahahaha... Jullie ook succes meiden
Ik had/heb dat ook. Voordata ik stopte dacht ik nog: als ik zwanger wil worden zal ik wat vaker zin moeten maken. 8) Nu zegt mijn vriend weleens: "ik heb hoofdpijn". Hihihi. Wat een wereld van verschil zeg.
Ik had ook zo'n beetje last van alles... ik voelde me vooral de eerste 2weken k#t... hihi.. ik was instaat om gelijk weer met de pil te beginnen.. Verder misselijk, buikpijn, steekjes, krampen, hoofdpijn... blabla... ach het word vanzelf minder!!
Hier precies hetzelfde . Gelukkig maar.. want met al die symptomen vorige maand voelde ik me al een paar maanden zwanger haha.
ik voelde mij de eerst maand heel erg kut. borsten waren giga en ik had meteen het idee dat ik zwanger was. helaas was het ontpillen. ik heb dagen staan huilen en ik als ik geen kind had gewild dan was ik weer begonnen. hormonen waren totaal van de kook. ik was die maand ook maar 2 dagen ongesteld en nu is het weer gewoon 5 dagen. komt goed
ik zelf heb geen ontpillings verschijnselen/symptomen gehad.. ik heb het tot nu toe netjes ervanaf gebracht.. hihi.. midden/eind nov gestopt met de pil.. 19dec ongesteld geworden (precies 28dagen, na 11jaar de pil) en nu w8ten of het weer netjes op tijd is of....
ik had er ook last van ... maar nu naar een maand is alles weer bij het normale.. wat de pil symtonen betreft dan
goedemorgen dames.. ik ben ook met de pil gestopt.. nu eens zien of dat het ons gegunt is er nog een kindje bij te krijgen