Hallo, Ik weet dat hier vrouwen zijn die door middel van foto's kunnen waarnemen of er een entiteit in huis zit en ik zou graag met een van jullie of meerderen in contact komen. Graag via pb, daar zal ik mn verdere verhaal doen Voor de vrouwen die dit onzin vinden, bespaar je alsjeblieft de moeite en hou rot opmerkingen bij je, thanks
Ik heb ook 'iets' in huis!! Ik maak heele rare dingen mee. Ik durf er niet echt over te praten omdat ik bang ben om voor gek verklaard te worden.
Zoek hulp bij iemand die je vertrouwt. Wanneer er (veel) geld voor gevraagd wordt zou ik verder zoeken. Sterkte, en het komt vast goed!
Hier krijgen we ook regelmatig ''bezoek'' laatst nog dat ik in een oogopslag een schaduw van een persoon weg zag lopen vanuit de slaapkamer naar de woonkamer. Wordt ook altijd voor gek verklaard door mijn vriend. Maar sinds 2005 dat mijn vader toen overleed. Heb ik ineens dat ik dingen zie/hoor of merk dat er iemand is in huis. Dus je bent niet de enige en je kan me altijd pben.
Wat soort dingen maken julie dan mee bijvoorbeeld waardoor je het gevoel krijgt een entiteit in huis te hebben? En nee ik verklaar echt niemand voor gek, want ik geloof en weet door eigen ervaring dat er meer is.
Ik weet er niet veel over, maar wij hebben hier witte salie gekocht, en een soort van cleansing gedaan. Sindsdien nergens meer last van gehad
Wij hebben dat gehad en sinds mijn zwangerschap van ons zoontje is het verdwenen. Eigenlijk alle rare dingen zijn toen verdwenen. Weet iemand of dat kan door een zwangerschap? Ik hoop dat je hulp krijgt ts
Het gevoel dat er iemand is en dan vooral als je ineens een windvlaag langs je heen voelt en er geen ramen,deuren oid open staan. Van de week hier in de keuken werd er gewoon naar van in de keuken te staan omdat ik merkte dat er iemand was. Heb steeds vriendelijk in gedachten gevraagt of diegene weg wou gaan.en na een paar keer herhalen en 3 keer later kon ik gewoon alleen in de keuken staan Denk haast dat het de oude vrouw was die hier ooit woonde en hier toen die tijd overleden is.
Ik heb er toen de tijd heel veel boeken over gelezen, er stond ook in dat hoe moeilijk het ook is geef het geen angst want daar leeft het vooral op maar volgens mij is dat alleen met negatieve energie. Ook negativiteit in huis kan dit sterker maken.
Een paar dagen geleden lag ik ziek op de bank met de tweede hoofdkussen op de bank. Toen ik 's ochtends wakker werd, lag ie naast me. Mijn dochtertje vond ik een keer andersom in bed (ze was 5 weken) Haar dekentje lag een keer op de grond. Toen ik aan het opruimen was en de stofzuiger had klaargezet, ging ik even drinken pakken en kwam m'n vriend binnen. Toen ik zei "ik ga stofzuigen" sprong ie opeens zomaar aan. Dit klinkt als een slechte film: ik hoor regelmatig luid geklop als ik in bed lig. Raar want ons hele huis bestaat uit gewapend beton. We horen 's nachts weleens wat in de woonkamer omvallen. Muziekspeelgoed van dochter gaat 's nachts zomaar ineens aan. Als ik alleen thuis ben, voel ik een nare aanwezigheid. Gister ging rond 2:30 de deurbel. Ik deed gelijk open: niks. Dat is raar want ik woon in een appartement op 6 hoog. Alle twee m'n buren zijn op vakantie. De lift hoorde ik ook niet en dat terwijl hij veel herrie maakt. Tv springt weleens zomaar aan (vooral 's nachts) Het licht gaat vaak zomaar voluit aan (heb dimlampen) Eetkamer stoel stond een keer midden in de woonkamer toen ik wakker werd. Wat moet ik hier nou mee? Ik zal nu wel voor gek verklaard worden
Ik vind het eng! Maar ik zal je zeker niet gek noemen.. Ik hoop dat andere dames weten wat je eraan kunt doen, wat voor hulp je kan inschakelen! Sterkte en succes.. Gelukkig lag dat dekentje niet op je dochters gezicht... Pff moet je toch niet aan denken!!!!!
Omg Sinds het is begonnen is er inderdaad heel veel negativiteit in huis. Het loopt zacht gezegd niet goed tussen mij en m'n vriend/ex. We hebben erg veel ruzie Nu je het zegt... Zou het?
Ja dat krijg ik meestal ook maar ik probeer kalm te blijven en geen angst uit te stralen. Ohja en van de week hoorde ik steeds wat in de schuur dus ging kijken. Liep er 1 varken los in de schuur dus dacht deurtje zal wel open zijn. Kijk ik deurtje was dicht en andere varken in de stal is ook nog het mysterie van de maand . Ze kunnen er niet zelf uit of ze moeten kunnen klimmen
Brrrr waarom lees ik dit soort dingen altijd terwijl ik weet dat ik er bamg van word... Hoop voor je dat het word opgelost, lijkt me heel vervelend om zulke dingen in huis te hebben. Zou echt niet meer alleen durven te zijn.
Hahaha vleugels hebben ze nog niet. Vindt het nog steeds heel vreemd want dat deurtje gaat echt niet makkelijk open ofzo want je moet echt het slot openschuiven,dan het deurtje optillen en naar buiten draaien.
Hè gatver zeg. Wij hebben ook een entiteit in huis gehad in m'n ouderlijk huis (ik zag hem altijd staan en ik werd dus voor gek verklaard toen ik het erover had.) Vorige maand kwam er iemand om de koffie toen ik daar ook was en ze kreeg een rondleiding door het huis. Ze zei dat op mijn slaapkamer heel lang een man was geweest, hij was weg maar de sfeer hing er nog. Heel depressief en boos. Klopte precies.. ik weet nog precies hoe hij eruit zag ook, krijg er weer kippenvel van. Ik weet eigenlijk niet waarom/hoe hij weg is gegaan, maar ik heb inderdaad goede dingen gehoord over witte salie! Als je het vermoeden hebt dat er iets zit, is het volgens mij ook heel vaak echt zo.