Hoi Dames, Mag ik weer even storen voor kledingadvies? Ook ik ben voor een bruiloft op zoek naar een jurkje. Ik heb maat 42 en ben dus voller. Nu heb ik een hele leuke gezien, maar weet niet of dat kan met een vollere maat. Eventuele andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom
Mooi jurkje! Ik vind de bovenkant mooi bij een voller figuur. Het rokgedeelte vind ik lastig te beoordelen, omdat het ook ligt aan jouw vormen en lengte. Heb je het jurkje al in huis? Anders zou je een foto kunnen maken als je het aan hebt.
Ja, ik denk dat het ook wel kan. Alleen zal een jurkje dat van boven wat meer open is je wat langer (en dus wat slanker) doen lijken als je dat zou willen. Verder kan deze heel mooi met maat 42 vind ik
Ligt er een beetje aan hoe het verdeelt is. Als je alles op je buik draagt zou ik zoiets niet aanraden.
Ik denk dat het er een beetje aan ligt hoe die naad tussen bovenstuk en rok precies vt...snap je?? Verder denk ik dat het juist een mooi model is als je wat voller bent..denk dat dit niks is als je heel mager bent
Als het gewicht op je benen zit kan het wel denk ik, maar op de buik dan zal dit jurkje dat alleen maar accentueren ben ik bang.. even passen dus!
Persoonlijk vind ik het niks, zwart bij een bruiloft. Maar hierover zijn de meningen verdeeld. Jurkje an sich vind ik mooi.
Als je wat voller bent bij je buik dan kan dit jurkje niet. De elastiek gaat in de plooien van de buik zitten en druk je er zo een extra rol in zeg maar. Dit stofje zit ook niet los maar zit strak rond je lichaam. Wat wel heel erg leuk is bij een voller figuur met een elastiek in het midden is dat de bovenkant wat losser zit. ..beetje flubbert. En dan je borsten wat accentueren dan valt de buik wat minder op
Gewoon aantrekken wat jij leuk vind en waar jij je lekker in voelt. Niet druk maken om wat andere er van vinden
@imensa het is niet alleen op mijn buik, het is een beetje in proporties @birds zoiets had ik oorspronkelijk, maar het leek helaas nergens op, leek een bouwvakker in een jurk vond ik zelf, haha. @charmed ik heb hem in een andere kleur besteld @tuc snap helemaal wat je bedoeld, daar zit ik ook inderdaad mee, ben bang dat, net als birds zegt, ik er een extra plooitje bij krijg @debaky je hebt helemaal gelijk, maar wil gewoon zo netjes mogelijk voor de dag komen. @andere dames, bedankt voor jullie reacties! Dit is de eerste keer dat ik een hele dag naar een bruiloft mag, het is wat chiquer en wil dan ook graag netjes voor de dag komen. Heb dan ook al meerdere jurken geprobeerd en terug gestuurd.
Ik denk dat dit niet 1 van de meest flatterende jurkjes is als je wat voller bent; wanneer je volle borsten hebt is het naar mijn idee mooier om een lager uitgesneden halslijn te hebben, wanneer je voller om je buik bent zal het misschien niet mooi zitten i.v.m. de plooien en een wijd rokje gaat uitstaan wanneer je volle billen en bovenbenen hebt ( dat laatste heb ik als probleem met dit soort jurkjes ). Ik zou gaan voor een strak model, evt. met een gerimpeld gedeelte op de buik en een lager uitgesneden halslijn.
Het ligt echt helemaal aan je figuur of dit jurkje kan of niet... Bij mij zou het bv niet staan omdat de onderkant uit loopt en bij mij ook juist het vet vanaf de heupen zit. Maar dat kan bij jou weer heel anders zijn.
ja zeker dit kan maar pas wel op heb je flinke borsten dan willen ze nog wel eens nog groter lijken door de hoge hals. ik heb 85D en ik heb daar wel eens last van namelijk staat zo vreemd dus even passen met een goede bh aan
Die laatste heb ik nog. Maar als ik hem aan doe, stroopt de rand onder de buste op. En er hangen kwabben over de rand. Dus ik voel me er dan ook niet prettig in. Vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een andere.