wie heeft er voor de decembermaand al een verlanglijstje en wat staat erop? Ik ben nog niet veel verder dan Essie nagellakjes Dus hoop dat jullie voor inspiratie kunnen zorgen.
Wij doen alleen voor de kinderen aan Sinterklaas en kerst doen we niks aan kadoos. Maar ik heb sowieso altijd wel een verlanglijstje en ik streep er gewoon regelmatig wel wat vanaf Maar hier altijd blij met... Sportkleding, shirts en ik ben dol op leggings van bepaalde merken. Sieraden met veel bling bling Nieuwe telefoon sinds deze vd week gevallen is en het scherm kaduuk is. Sokken Lingerie Parfum Iets lekkers voor in bad Chocola Bonnen van webwinkels met sportsupllementen Drogisterij bonnen Nieuw dekbedovertrek Nieuwe handdoeken en washandjes Shoptegoed van primark
Ik lees mee! Hier; Airfryer Pannenset (maar die wilde m'n vriend ook al vragen) Er moet nog een hoop op. Jarig, sinterklaas en kerst. Help!
Behalve slaap? Een leuke fruitschaal Een theepot Nog een grote engel erbij van Ostheimer voor op de kamer van de jongste en een kleintje voor mezelf voor op het kerstplankje
Haha ik zei toevallig tegen m'n vriend die vroeg wat ik wil; uitslapen zolang ik wil en dan een lekker ontbijt en bloemen :')
Ik ben in dec ook jarig dus moet ook altijd wat verzinnen... Ik vraag altijd een abonnement op een leuk tijdschrift voor mijn verjaardag, verder nu op mijn lijstje: Rituals badschuim Kalender voor 2017 Ijsschep (ook voor de oliebollen) Snoeischaartje Leesboek Stijladvies workshop Lijmpistool met patronen Bloomon abonnement Cd O en ik heb mezelf gisteren getrakteerd op een IPL apparaat, daar wile ik niet op wachten..
Hier ook verjaardag, Sint en kerst de komende tijd... Tot nog toe op mijn lijstje: Dekbedovertrek Nieuwe handdoeken Spullen voor hobby's Boeken
Ik ben eerst nog jarig. Dit jaar voor het eerst werk gemaakt van een lijstje. Ik vergeet altijd alles namelijk. Etentjes en uitjes vind ik altijd prima Mac stone Sjaal van pom amsterdam Lange sportkousen Sportshirts Douglasbonnen Narciso poudré Robotstofzuiger (jup, dat andere topic beklijft) Bijdrage aan hardloopschoenen
Was zelf gister jarig en al een half jaar van te voren wist ik niet wat ik wou/wil. Uiteindelijk aan me ouders en schoonouders geld gevraagd voor een tattoo en van me vriend een armband gevraagt. Die moeteb we ooit nog us bestellen. Met sint enkel kids en met kerst trekken we loodjes bij me ouders en schoonouders doen we voor ieder iets kleins. Meestal doe ik bog wat kleins voor me ouders erbij. Me wensen zijn een huis met tuin, een grotere papegaai en gelukkig zijn haha! Onmogelijk om dat zomaar even te geven
Boeken, boeken, boeken Nieuwe pantoffels Maar over het algemeen toch envelopjes, ik wil graag een nieuwe laptop.
-Een oneplus 3 -een nieuwe mod, elektronische sigaret hoewel je het daar niet meer mee kan vergelijken. Maar dat koop ik mezelf wel Een staafmixer snijmessen van de ikea snijplank van de ikea
Een familiekalender (weekkalender met ruimte voor ieder gezinslid, ik kan niet meer zonder) Parfum Cadeaubonnen voor de kapper Pantoffels Een cadeaubon voor een tijdschriftabonnement Oja en een stacaravan in Zeeland. Maar dat valt buiten de Sint zijn budget
Ik ben in november jarig en behalve een tattoo kan ik niks bedenken. Laat staan voor 5 dec en kerst haha
Nieuwe pyjama sloffen happy socks agenda 2017 Familiekalender horloge cadeaubonnen van diverse winkels Rituals douchegel Lush douchegel of dream cream taart-maak-spulletjes of workshop make-over/stijladvies fotoshoot voor het hele gezin kookboek 'koken zonder pakjes en zakjes' Kookboek 'oanh's kitchen' Ik weet altijd wel genoeg te verzinnen hoor.
Hier geen feestdagen lijstjes. Maar in het algemeen staat er nog op de wens lijst: Keukenmachine. Schoenen. Slaapkamer tv-tje. Warme truien. Wii stroomadapter.
Ik hou het tegenwoordig gewoon jaar rond bij ook voor dochter en man. Anders weet ik niks te bedenken en vraag ik dingen waarvan ik achteraf denk: had wel wat leukers kunnen verzinnen. Er staat nu o.a. Op Nieuw wijnglazen Escaperoom the game Chicks love good skinny six ( kookboek) E- reader Slowcooker aantal leesboeken / tijdschriften Nieuwe tas Fietstassen Zo nu en dan koop ik voor mezelf wat van het lijstje