Wij gaan binnenkort trouwen en nu was ik eens benieuwd, aangezien het toch anoniem is hier, hoeveel geld jullie hebben gekregen en hoeveel gasten er waren. Lijkt me best leuk om samen die enveloppe te gaan tellen Bij ons komen er 25 mensen naar de ceremonie en ongeveer 100 naar het feest in de avond.
Wij hadden 22 daggasten en geen feest, maar een intiem diner met deze mensen. We kregen alleen echte cadeaus en geen geld. Dus geen idee
Dat zegt ze toch niet? Wij trouwden niet voor ’t geld, maar tóch is ’t leuk om de envelopjes open te doen. OT: wij hadden ongeveer 40 daggasten (van 14.00u tot laat, incl dinner en feest) en kregen ongeveer €2500,- Vonden wij super veel, boven verwachting, want ik studeerde nog. De helft vd gasten was nog student.
Ik verbaasde me er vaak over hoeveel geld we gekregen hadden! We zouden er de huwelijksreis van betalen en onze vrienden hebben ons een fantastische trip bezorgd Het is bijna 7 jaar geleden, maar ik dacht iets van 3000 euro en we hadden 35 daggasten en in totaal in de avond 100 man. Plus nog heel veel tegoedkaarten voor weekendjes weg en hotelbonnen. Alvast veel plezier met je voorpret!
Volgens mij zegt ze dat ze t leuk lijkt om de enveloppen te gaan tellen, niet dat dat de rede is om te gaan trouwen. Ts: ik heb geen flauw idee meer, want t is al 17 jaar geleden. Maar t was een groot bedrag. Ik weet wel dat ik t ook best leuk vind om al die enveloppen open te maken en de stapel briefjes steeds groter te zien worden.
Ik weet 't echt niet meer, het is inmiddels 6 jaar geleden. Bij elkaar was het wel een leuk bedrag, maar niet in verhouding met de totale kosten van de bruiloft.
Iets meer dan 2000 euro geloof ik. Ik weet nog dat ik dacht: hebben we mooi quitte gedraaid Want onze hele bruiloft kostte ook zoiets.
Wat een rare vraag ! Ik ben gewoon benieuwd. Onze bruiloft kost veel meer dan we gaan krijgen. Als het om het geld ging trouwde we niet of veel goedkoper.
Haha wij hebben ook meteen de enveloppen geteld ‘s nachts Wij hadden 20 daggasten en in de avond totaal 70 Wij hadden iets van €1800
Wij hadden 9jaar geleden ongeveer 25 daggasten en 100 avondgasten en hadden rond de 2000/2500 gekregen.. We hebben het feest ervan kunnen betalen Als ik nu zou trouwen zou ik dat bedrag denk ik bij de huwelijksreis optellen.. die had van mij wel iets luxer gemogen achteraf..
Wij hebben 's nachts ook meteen alles uitgepakt hahaha. En nee we trouwden niet om het geld maar waren heel benieuwd naar alle kaarten en cadeautjes en waren veel te hyper van de dag. Ik herinner me iets vab 1900 totaal. 25 daggasten, iets van 150 bij de kerkdienst en op de borrel daarna iets van 40-50.
Ik heb geen idee meer, maar een aardig bedrag. Wel pas later uitgepakt, we sliepen in een hotel en mijn schoonouders hadden alle spullen meegenomen naar hun huis. Mijn man bracht het naar de bank en wij vonden dat best spannend. Maar de dame achter de toonbank verblikte of verbloosde niet. Totdat mijn man een cheque gaf van mijn oom uit Canada. Die kwam ze nooit meer tegen en dat vond ze heel gaaf. Zelfs nog geshowd aan een collega die er veel korter werkte
Hoezo vind je dat een rare vraag? Uit je OP maak ik op dat geld tellen wel een erg belangrijk onderdeel is. Ik vind het persoonlijk heel raar om geld te vragen of verwachten voor een feestje.
We hadden ongeveer 60 gasten en ongeveer 2000 euro gekregen. De bruiloft zelf kostte 4500.. dus geen winst gemaakt Hahaha.. maar dat was ook niet ons doel van de dag