Mijn dochter "maakt" ook steeds zelf vlogs met haar ipad (gaan niet online hoor) Is helemaal "hot" hier onder die meiden.
Mijn dochter kijkt trouwens Dylan Haegens. Nu op het moment 10 redenen waarom je niet moetgaan roken Haha.
Alcohol, roken en uitgaan vindt ik nogal iets anders dan enzo knol eerlijk gezegd. Als ze naar Enzo knol kijkt zit ze hier veilig op de bank..... Verder hebben we ook die leeftijds begrenzer van YouTube aan staan en die werkt prima.
ik ben blij dat ze enzo hier nog niet ontdekt hebben. op zich heeft hij wel goede onderwerpen zoals het pesten ed, maar ik vind hem geen rolmodel. als mijn dochter het wil kijken mag dat maar dan samen (zodat ik ook wat meer van hem zie en beter weet hoe en wat). leeftijdsbeperking heeft ze al op YouTube.
Ik heb niet heel veel Enzo Knol vlogs bekeken, maar volgens mij houdt hij het voornamelijk bij 'kut', 'piep' (really, verandert ZP dat echt in 'piep'? Ik bedoelde het F-woord, dus.) en 'shit', toch? Dat dacht ik uit de oh zo verschrikkelijke Enzo-compilatie op te maken Ik wil dat ook niet constant horen uit de mond van mijn kind en ik spreek 'm er ook zeker op aanspreek als dat wel gebeurt, maar het zijn wel woorden die ik persoonlijk niet heel verschrikkelijk vind en die ik zelf ook wel eens gebruik. Als ik hoor wat er af en toe op school gezegd wordt.. Dat meisjes 'bitch' genoemd worden en de ziektes die in het rond vliegen.. Dat vind ik véél erger. Dus tja, dat je het als ouder niet wenselijk vindt, dat kan ik goed begrijpen, maar dat hele drama dat zich nu afspeelt op internet omdat Enzo 'kut' zegt..