Nee ja het is gewoon niet mijn ding het was geen verwijt. Snap het gewoon niet. Vind Harrie echt een lul trouwens. Eerst zeggen dat hij trouw is aan Jaimy en nog diezelfde avond ligt hij met een ander te krikken.
Me 2, mijn bedpartners zijn op 1 hand te tellen sommige deelnemers zitten daar binnen een paar dagen al overheen.
Ik vind het eigenlijk kwalijk om uit te zenden op TV. Deze mensen worden er niet beter van, degene die het kijkt ook niet. Wat heb je eraan als dit je levenslang achtervolgd. En ik ben wel met Maartje eens dat deze mensen niet sporen en binnen hulpverleningskaders vallen.
Wow. Vandaag even de nieuwste afl gekeken.. elke keer als ik denk dat mijn verbazing niet meer kan worden.. lukt het toch
https://www.beautify.nl/ex-on-the-beach-double-dutch-megan/ Dit lijkt me dan wel weer grappig Gelukkig is er ondertiteling
Harrie was weer sjiek. Dat je jezelf zo op tv neer zet. En dan bij Koen zeggen dat je in Nederland heel moeilijk bent qua vrouwen. Ik geloof je gelijk, Harrie Jamecia is ook maar gewoon een dweil. Die mensen komen toch nooit meer aan een fatsoenlijke baan?
Ik vind dit geen leuk seizoen. Ik snap niet waarom die 3 snollen er maar in mogen blijven. Een beetje drama oke, maar ik vind hun echt veel te ver gaan. En wat een slettebakken allemaal, elke dag wisselen ze van bedpartner.
Wow ik kan veel hebben, maar vind het gewoon TE ordinair. Zou graag willen kijken Joshia en Megan, maar heb gewoon plaatsvervangend schaamte voor die anderen.. jeetje.
Word weinig laten zien van Joshua vind ik. Maar ik las ook ergens dat z ehem een beetje hebben 'geboycot' omdat ie dus weinig/geen actie heeft gehad daar
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee ben. Maar ik vind dat wij zijn de all stars zoooo dom. Alsof je daar trots op moet zijn
Die hele kop niet, maar dat maakt in die villa niet uit... Een gat is een gat. En hoe meer je er hebt gehad hoe leuker het staat onder je naam natuurlijk.