Geen idee of dat met die cultuur temaken heeft. Stammen ze niet af van de zigeuners? Die zijn toch van het heel jong en maagdelijk trouwen?
Wikipedia zegt van niet: Soms wordt gedacht dat woonwagenbewoners (afstammelingen van) zigeuners (Roma en Sinti) zijn. Dit is onjuist. Woonwagenbewoners zijn meestal van Nederlandse oorsprong en stammen voor een gedeelte af van keuterboeren, landarbeidersen turfstekers, die rond 1850 door verscheidene oorzaken (onder andere de mechanisering) niet meer aan de kost kwamen en daarom van plaats naar plaats begonnen te trekken, in de hoop hier en daar wat te kunnen verdienen en eventueel een baan te kunnen krijgen.
Ik zat me trouwens nog te bedenken, dat ik Elias in eerdere seizoen nog wel soort van sympathiek vond. Hij is zo nep nu. Maar eens even de afl van gister terug kijken
Ja zit weinig soeps tussen wat dat betreft. Ik vind Renan wel super knap en die lijkt ook nog wel aardig. Wayne en Roy zijn ook nog wel oke maar volgensmij allebei super onzeker. Vond Joshua bij Temptation Island nog wel leuk maar hier gebleekt hij echt binnen de groep. Maar wie weet, het schijnt de Meghan uit de zee komt komende aflevering.
Renan is ook wel mijn type idd. Maar veel te patserig. Wayne vind ik wel grappig maar zou mn hond er nog vanaf halen bij wijze van. Echt totaal niet aantrekkelijk
Ik vind wel grappig. Nu is Elodie helemaal hot terwijl ze in haar eerste deelname niets voor elkaar kreeg. Voor Harrie precies hetzelfde. Terwijl Renan, king of z'n eerste villa, nu eigenlijk niet echt meedoet.
Ik vind Elodie qua uiterlijk helemaal niet zo bijzonder. Maar in tegenstelling tot se anderen is ze ook niet volgespoten
Klopt inderdaad. Ik had vroeger echt niet met zo een progamma mee moeten doen. Ik stam af van Nederlandse woonwagen bewoners ' verre afstammeling van Belgische woonwagen bewoners die gevlucht zijn in de eerste wereld oorlog'
Vind haar wel dat zijn de meeste authenticiteit uitstraalt van de vrouwen. Heb niet de indruk dat zij iets aan haar lijf heeft laten sleutelen. En ze studeert ook nog eens gewoon op een redelijk niveau. Geen domme meid dus.
Joshua heeft het gewoon met Stacey gedaan! En Harrie maakt inderdaad het rijtje onder in beeld vol hoor .