Ik zag gister op fb een fragment dat elodie in de koffer van jamicia heeft geplast. Ze gaf het nog toe ook. Dat vind ik wel echt te ver gaan hoor ook al haat je elkaar.
https://www.facebook.com/2352570391635030/posts/2885148985043832?s=100001352486320&v=e&sfns=mo @Lill hier de link voor als je benieuwd ben
Barbie Yasmine, nu met 3 standaard zinnetjes: - wat een bitch - ik ben toch knapper - ik ben de Queen van deze villa
Ik ben echt niet voor vechten ofzo. Maar hier heeft Elodie echt wel een klap voor verdiend Oh ik zie het trouwens echt net gebeuren. Ben aan t terugkijken Edit: oh en toen was t knokken
Oke ik neem mn woorden terug. Elodie is zo gek als een deur... Maar als het Jamicia haar koffer was, was het wel de ultieme payback geweest. Dat hoofd van haar... Snap wel dat Harry de hengst een andere merrie heeft gezocht.
Ach. Die wijven sporen toch allemaal niet. Zodra er iemand nieuw de villa in komt dan is t meteen al een bitch en word t vechten. Krijgt niet eens de kans om ze te leren kennen
Roy, da's toch geen echte kerel. Praat heel de tijd over zichzelf in de derde persoon. Stoer doen maar speelt niets klaar. Zo'n afknapper.
Harry is de vibrator van de villa nou zeg dat.. Ik snap dat niet! Die vrouwen weten dat! En toch met hem het bed in duiken... whyyyyyyy
Haha omdat die vibrator lekker is denk ik. Dit is toch een grote geile bende bij elkaar. Haha ik zag net op youtube een kort stukje interview met de deelnemers. De tweeling heeft toch wel spijt dat ze hebben meegedaan. Het is lastig om nog een serieuze partner te vinden, ‘want wie neemt ons nu nog serieus’.
Deze mensen zijn beschadigd in hun jeugd. Geen een komt er uit een gezin met een papa, mama en modaal inkomen. Allemaal ellende, armoede, 1 ouder gezinnen. En daarbij zijn ze ook allemaal weinig intelligent. Want er zijn meer mensen die opgroeien in 1 ouder gezinnen maar daar hebben dan zowel ouder als kind een normaal iq.
En waar haal je die informatie vandaan? Want dit is echt zomaar iets roepen om iets te roepen denk ik.
Iemand met mensenkennis en algemene kennis kan zoiets gewoon zelf ook bedenken. Het is geen hogere wiskunde om dat te begrijpen. Kijk maar eens in de gemiddelde jeugdzorg instelling. Tuurlijk zitten er ook kinderen uit ‘normale gezinnen’ en met ouders met ‘normale intelligentie’. Maar het gros is beschadigd door het leven. Het zou mij niet verbazen dat een hoop deelnemers ex jeugdzorg klantjes zijn. Btw. Ik zelf ben zowel een exjeugdzorgklantje als een exjeugdzorgmedewerker Denk benoem het er maar bij voordat mensen gaan roepen dat ik toeten nog blazen weet haha