Nee zo te zien niet. Ze heeft wel goed gebruik gemaakt van de geruchten door zichzelf weer even half op de kaart te zetten.
Maar omdat ze makkelijk zijn met sex of boos worden als er een nieuwe vrouw in de villa komt ben je gelijk verpest in je jeugd of ben je een kind van alleenstaande ouder? Vind dat nogal kort door de bocht. Kom op hoor maar als ik nog jonger was geweest en vrijgezel zou ik ook veel gescharreld hebben denk ik en dat heeft niks met mijn jeugd te maken want ik heb een hele goede jeugd gehad met ouders die nog steeds getrouwd zijn en er aan geld nooit wat tekort is gekomen. Natuurlijk zijn niet alle deelnemers de meest intelligente wezens maar het blijft televisie en we weten gewoon niet alles.
Huh wat is dit nu weer voor vaags? Het klopt sowieso al niet, maar dit zijn echt nog piepjonge mensen. Die zijn, naïef, dom en denken over 5 jaar wtf heb ik toen gedaan. Maar kijk eens naar de deelnemers van oh oh cherso. De meeste zijn toch heel aardig terechtgekomen en waren echt niet zo stom als dat ze zich voordeden. En degen die uiteindelijk flink van het padje is afgeraakt kwam uit een bijzonder liefdevolle familie waarbij paps en mams nog samen waren en er goed contact was onderling binnen de familie.