Ik heb dit bericht even verplaatst. Zoals de tekst al zegt. Heb ik na 2 miskramen eindelijk weer een positieve test in handen. Maar nu komt de maar. Vanaf woensdag heb ik elke dag bruine afscheiding (wat ik overigens wel eerder heb gehad een kleine week voor mijn menstruatie) en zo'n zwaar ongesteldheidsgevoel in mijn buik. Eigenlijk is dinsdag mijn nod maar kon het gisteren niet laten vanwege grotere borsten en misschien een voorgevoel. En het was een heeeel licht streepje. Dus natuurlijk vanmorgen weer een test en deze was iets duidelijker. Toevallig heb ik afgelopen donderdag mijn progesteron laten meten en deze was 17. Ik had om utrogestan gevraagd aan de gyn. zo van baat het niet....maar ik kreeg het niet. Dit hoort tussen de 15 en 60 te zitten als je niet zwanger bent en ik heb slechts 17. Nu dus nog meer zorgen. Zeker om dat bruinverlies. Zo begon mijn vorige miskraam ook en de laatste maanden ook mijn menstruatie. Het gekke is vroeger had ik dat nooit dat bruinverlies. Zijn er meerdere die dat ook op 'latere' leeftijd hebben gekregen? (ben 37)
Oh wat spannend dan weer, ik ga voor je duimen dat het goed gaat. In ieder geval toch voorzichtig gefeliciteerd
Dank je! Moet zeggen dat ik het na 2 miskramen nog moeilijk geloof. Na de laatste mk (met 6 weken) hoop ik in ieder geval dat mijn testen (die ik nu elke dag doe nu wel donkerder worden elke dag.