overtijd en maar zitten wachten

Discussie in 'De bevalling' gestart door simone 24, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simone 24

simone 24 Actief lid

1 apr 2008
    226
    0
    0
    wat duurt wachten toch lang! wie hier wacht er ook op smart op zijn baby?
    ik weet dat de tijd nu snel opschiet maar elke dag extra duurt zo lang.

2. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Ik kan het ook bijna niet meer opbrengen om nog langer te wachten! Met elk krampje ben ik bijna blij omdat ik denk dat het begint... :(
    Gister gestript maar nu voelt het daar beneden helemaal niet fijn en beurs. Blegh, wil gewoon weer mezelf zijn en kunnen genieten van de kleine. Ik ben nu ook de hele tijd bang omdat ze bijna niet meer beweegt. :cry:

3. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    hier ook een die t wachten beu is op de kleine.... hopelijk word ik vrijdag gestript en dan de kleine snel komt. wil weer gewoon alles kunnen doen met mn eigen lijf en beeb op de buik :)
    succes allemaal

4. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    sorry meiden ik wacht niet, heb wel moeten wachten op mijn meisje... ik was toen ook overtijd. 2,5 week en toen werd ik ingeleid.

Wil jullie alleen even laten weten dat ik met jullie meeleef ! Hopelijk bevallen jullie allemaal erg snel (vanavond) hahaha

Suc 6 !

5. simone 24

simone 24 Actief lid

1 apr 2008
    226
    0
    0
    hier allemaal het zelfde! bij elk dingetje denk ik zou het... maar nee. ben ook bang dat het mis gaat, wil hem zo graag huilend in mijn armen hebben dat zou zo,n opluchting zijn. gelukkig is het zwanger zijn bijna voorbij voor ons, en zijn we snel mama,s. das teminste een beetje troost

6. voske

voske Actief lid

15 nov 2007
    228
    0
    0
    Ik ben dan nog niet overtijd, maar begin het nu ook aardig beu te raken.

Elke keer bij de verloskundige is mijn bloeddruk te hoog en moet ik naar het ziekenhuis om daar verder te onderzoeken. Daar is steeds niks aan de hand. Lig je daar op een verloskamer. De volgende keer wil ik daar alleen nog maar naar toe om te bevallen!

En als ik naar jullie banners kijk heb ik nog niks te klagen. ach geduld is nooit een sterke kant van mij geweest!

succes met de laatste loodjes!

7. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    lol.. mijn eerste kwam pas met 42 weken!
    dus probeer afleiding te vinden ergens in
    en anders vraag je om gestript te worden?

8. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Had er net voor de 40 weken WEL last van...omdat het goed rommelde en elke keer niet doorzette...

Nu het gerommel minder is... (al heb ik sinds een uur weer goede pijn onderin me rug)... ben ik een stuk rustiger... en heb ik zoiets van : Ik zie wel wanneer het komt....!

En sinds ik die instelling heb, gaan de dagen een stuk sneller....!

Het is alleen jammer dat ik gewoon niets meer kan (al een lange tijd niet meer)... dus echt dingen doen... zit er niet in.....

9. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Volgens mij ben ik abnormaal. Ik was geloof ik de enige op de hele wereld die niet wachtte op haar bevalling. Elke keer als mensen zeiden dat ze aan mij zagen dat ik snel zou bevallen, dacht ik: Nee! Ik wil nog even dit of dat, ik wil nog even daarheen. Ik geloof dat ik de laatste 3 weken voor mijn bevalling elke dag op pad was om leuke dingen te doen, alsof mijn leven zou ophouden of zo. Echt raar. Natuurlijk was ik super benieuwd naar mijn baby, maar die kwam toch wel vroeg of laat, dacht ik. Uiteindelijk een dag voor 42 weken ben ik bevallen. Vreemd om te zeggen, maar als ik nog een keer zwanger mag zijn dan zou ik helemaal niet erg vinden om met 42 weken te bevallen (mits weinig kwaaltjes uiteraard).

Maar, meiden, ik leef met jullie mee en het duurt echt niet lang meer. Geniet nog even van het uitslapen (die genen die nog geen kinderen hebben dan) :)

10. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb toen ook een enorme baaldag gehad en veel gehuild. Daarna was het over en heb ik me er maar bij neergelegd dat ik niets ander kon dan wachten en toen begon de bevalling binnen een paar dagen.

Hoe gek het ook klinkt, geniet nog maar van je buik en dat speciale gevoel.

Pim

11. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Ik ben dus gisteren gestript, heb vandaag wat krampen maar die heb ik al een paar weken. Net naar de wc gegaan en toen duidelijk de slijmprop verloren met wat oud bloed en wat sliertjes vers bloed. Nu steeds nog wat rugkrampen dus gaan jullie ook voor me duimen dat het nu gaat beginnen? :D

12. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    @Bellabella en de rest, ik hoop echt dat het allemaal gaat doorzetten voor jullie en dat jullie je kleintje gauw in je armen mag sluiten.

13. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Spannend!
    Ik hoop dat het nu dan gaat doorzetten.

14. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    succes bellabella!

ik heb het ook wel een beetje gehad met het wachten...

gisteren bij de vk geweest, en dit was meteen de laatste keer. ze hebben voor a.s. maandag een afspraak in het zh gemaakt. dan zijn er 41,3 weken voorbij en dan ga je standaard op controle bij een gyn. ook al besproken dat ik (als alles goed gaat in het zh) volgende week donderdag (42 weken) ingeleid ga worden.
    het klonk allemaal zo definitief, alsof het al zeker is dat het niet meer vanzelf op gang komt. terwijl ze wel duidelijk zei dat maar 4% over de 42 weken gaat.
    ik snap wel dat ze dit allemaal moeten vertellen, maar ik werd er een beetje verdrietig van :(

is deze procedure trouwens standaard? of alleen bij mijn vk?

15. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik kan er over mee praten... Hugo kwam pas met 42 weken, ingeleid in 't ziekenhuis...
    Ik was het wachten ook helemaal beu... maar je doet er niks aan...
    Ik heb vanalles geprobeerd, veel traplopen, ananas eten, bitter lemon drinken, vrijen, wonderolie, ik ben zelfs nog gestript en dat mocht ook niet baten, terwijl mijn baarmoedermond wel al was verstreken en ik zelfs al 3 cm. ontsluiting had!
    Het ergste vond ik dat mijn man al verlof had en hij dus weer moets gaan werken toen de kraamverzorgster net 3 dagen weg was...
    Ja, je merkt 't wel... 't zit me nog steeds hoog als ik erover praat, verder ben je het zo weer vergeten!
    Succes en strekte met wachten! 't kan niet héél lang meer duren...

Liefs Niki

16. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    het zal voor iedereen idd niet lang meer duren maar ja wachten duurt lang :) succes lob in het ziekenhuis. eigenlijk iedereen succes en sterkte gewenst.

als ik nu beval zal wel atlijd het weer onthouden, sneeuw en ijskoud hier in tilburg.
    :)

17. ramona0309

ik heb dus precies hetzelfde gehoord van mn vriendin van de week... zij is ook over 41 weken gegaan... en vertelde het protocol aan me...
    Ik ben morgen 41 weken... en moet naar de vk... dus ben benieuwd wat deze verteld...

18. ramona0309

Bellabella
    klinkt hoopvol...!

Ben benieuwd......

iig succes!

19. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ik woon 10 km van tilburg en inderdaad dit zal ik ook nooit vergeten :p

jij ook succes gevalletje!

20. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ben benieuwd ramona, laat je het effe weten?
    ik ben morgen ook 41 weken (mijn banner loopt 1 dag voor), dus we zijn precies even ver en volgens mijn vk zou jij dan ook maandag naar de gyn moeten.

succes in ieder geval!

Deel Deze Pagina