Hallo Dames, Ik heb begrepen dat er Luiertassen te koop zijn met inhoud. (een kleedje om te kunnen verschonen e.d.) Een collega van me heeft er een voor d'r zus gekocht (in Amerika!). Ik vroeg me af of je ze hier ook hebt. Wie o wie?? Kid
Ik heb hem bij de Hema vandaan. er zitten koelelementen in voor om je flesjes en een verschoningsmat. Hele handige vakjes en alles zit vast met klittenband. Hele handige tas!
Ik heb er een van kipling, daar zit ook een verschoningsmatje in en vakken om je flessen koel te houden....... Volgens mij hebben de meeste luiertassen dat hoor.
ehm bijna elke luiertas bij de babywinkel hebben inhoud geloof ik. Ik heb een gewone grote tas gekocht met vakken enzo alleen daar zit geen matje bij. Nou ja die koop ik er gewoon los bij dan ben ik er ook.
Ik heb ook mijn luiertas bij de Hema gekocht! Heb hem nog niet in gebruik, maar volgens mij is het een super handige tas! En ook nog een beetje toonbaar voor de man Succes!
Ik heb een weekendtas gekocht van het merk Pip (past mooi bij mijn kinderwagen) en een verschoningsmatje los gekocht. De "echte" luiertassen zijn allemaal wel voorzien van een handig matje hoor.
Ik heb er een gekocht bij de babydump met alles erop en eraan. Van het merk little company. Ze zijn wel prijzig maar dan heb je wel een moderne tas die je ook "gewoon" kunt gebruiken. (als je om mode geeft).
ik heb een dure tas van jujube... echt superhandig! kost wel wat... maar is erg stijlvol vind ik zelf.
Sam waar heb je die losse mat vandaan gehaald? Heb er ook nog een nodig en kon bij prenatal niets vinden vandaag
Ik heb hem bij de prenatal vandaan Lc city shopper black € 79,99 Er zitten 2 vakken in voor de flessen en een matje voor het verschonen van de kleine. En ik loop niet met 2 tassen kan er ook me eigen spullen in doen. Telefoon sleutels en poromonee. Gr Tam
Nou Dames, erg bedankt! Kan weer gericht shoppen. Want de (zogenaamde) luiertassen die me geshowt werden in verschillende tassenzaken hadden geen inhoud. Maar ben weer wijzer