Hallo allemaal, Ben erg benieuwd wanneer jullie de baby begonnen te voelen in de buik. Ik ben nu bijna 17 wkn, maar voel nog niks. Af en toe lijkt het alsof mijn darmen gaan rommelen (meestal zit er dan geen geluid bij en soms ook wel), maar dit heb ik al vanaf week 12. Ben hier gewoon erg benieuwd naar. Groetjes
Heey,Hoi Ik heb hem/haar afgelopen week paar keer gevoeld nu ook nog niet meer pff ben blij als het strax meer te gaan voelen
Ik voelde dit kindje vrij vroeg met 12 wkn licht gekriebel. (geen schopjes) Nu ook weer een paar dagen niet. De tweede leek wel erg sterk die voelde mijn vriend al met 16 weken trappen. Dat bleek ook te kloppen, want deze zoon is echt beresterk en als hij boos is echt niet te houden Maar nu is het allemaal zachter en later, en maak me dan ook gelijk zorgen.
Leuk om allemaal zo te lezen en zo verschillend. Denk dat ik gewoon heeeeeeel veeeeel geduld moet hebben (kan ook niet anders haha)
Ik voel hem sinds deze week. Eerste paar keer kon ik het niet gode plaatsen, maar het word steeds duidelijker. Vooral als ik net heb gedouched en dan in bed ga liggen. Voelt nu als een soort gefriemel op één plekje heel laag in mijn buik. Als ik een beetje duw verdwijnt het weer en komt het ergens anders.
Hier vanaf week 10 af en toe een friemelend kriebeltje. En vanaf week 18 echt heel erg aanwezig met echte schopjes. En nu is hij helemaal niet meer te houden haha.
Eerste: 15 Weken en buitenaf: 17/18 weken Tweede: 12 Weken en buitenaf 16 weken Derde: 11 Weken en buitenaf week of 15/16.
Hier 17.1 het eerste schopje gevoeld...man kon 17.5 het eerste schopje voelen.... (Dit is natuurlijk erg afhankelijk van waar je placenta ligt,je lichaamsbouw en natuurlijk het kindje zelf)
Ik voelde me baby echt trappelen met 16 weken, had wel veel eerder het gevoel alsof er een kikkervisje in me buik zwom, maar dat was maar een licht gevoel. Nu met 23 weken zwanger voel ik hem dagelijks en snachts op verschillende tijdstippen echt bewegen.Ook kun je het goed vanaf buiten voelen.
Ik had het met 15 weken precies! Nu voel ik iedere dag wel een gekriebel, soms is het duidelijker dan anders. Maar eigenlijk alleen maar als ik zit, iets naar voren ook nog...
Ik voelde ons zoontje voor het eerst met precies 18 weken, zo leuk!! was echt heel appart. Geniet er maar lekker van, het is zoooo snel voorbij.
bij de eerste zwangerschap voelde ik de baby met 18 weken dacht ik.. ik heb t idee dat ik het nu afgelopen vrijdag voelde dus met 16 weken.. maar het is zo zacht dat je het overdag niet zou merken. Ik voelde t smorgens toen ik op de rug ik bed lag ineens beetje..daarna niet meer gevoeld, helaas..
Ik begin het nu iets duidelijker te voelen (21 weken). Maar nog niet erg vaak en geen echte schopjes helaas. Maar mijn placenta ligt ook aan de voorkant.