5 weken geleden bevallen via een keizersnede vandaag schaatsen?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door zwangervan4e, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ik ben 5 weken geleden bevallen middels een keisersnede, ik wil vanmiddag iets leuks doen met mijn oudste dochter zat te denken aan schaatsen, mag dit zo kort na een ks?

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Het mag zeker! Na een paar weken geldt, zo lang je je goed voelt kun je het doen. Ben je al vaak wat naar buiten geweest, stukken wandelen en zo? Anders zou je misschien duizelig kunnen worden.

Het litteken duurt trouwens wel lang, althans bij mij. Ik heb nu de dag na het sporten altijd een gevoelig litteken...valt me tegen, maar aan de andere kant, het is ook een flinke operatie...

Veel plezier!

3. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ik heb nergens last van en ik ga rustig 5 kilometer wandelen dus dat zal het niet zijn. Begin volgende werk ook weer met hardlopen na mijn 1e ks liep ik na 4 weken hard maar daar was de gyn niet zo blij mee. Waaronder zij die niet.

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Dan gaat het vast prima, leuk idee, schaatsen!

5. MichMar

MichMar Niet meer actief

Ik heb respect voor je dat je na 5 weken alweer zo actief op de been bent...
    Veel plezier vanmiddag als je gaat schaatsen...

6. misa

misa Niet meer actief

Jeetje wat een actief voornemen. Ik zou het niet doen, ivm de grotere kans op vallen.

7. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ha dames ben toch wezen schaatsen het was heel leuk ik ben wel een paar keer gevallen maar geen last gehad van de wond, ik ben vanochtend wezen hardlopen dat ging op mijn slechte conditie na ook heel goed haha.

Deel Deze Pagina