Aangezien mijn bevallingsverleden en de complicaties die daarbij optraden wilde ik dit keer in goed overleg een gesprek met een gynaecoloog. Omdat ik bij de vorige bevalling een totaalruptuur had die op een haartje na een hoop problemen had kunnen geven, wilde ik dit keer een goed aanpak hebben om dit weer te voorkomen. Want gebeurd het weer, dan heb ik wel een probleem, aangezien ik al restklachten hebt van de vorige totaalruptuur. En dan spreek ik niet eens van de complicaties van de vorige bevallingen. En de angst die daar bij is gekomen. Maar goed ik dwaal af....... Vandaag met goede moed richting het ziekenhuis. Zit ik daar in de wachtkamer en word ik geroepen door een verpleegkundige. Zij vertelde me dat de verloskundige de afspraak heeft omgezet met een assistent gynaecoloog. En daarna iemand van de pop poli. Ik was hier niet mee eens. Want ik had een afspraak met een gynaecoloog staan. En niet met een assistent of eentje van de pop poli. De verloskundige wilde dat toen al graag maar ik had haar al gezegd eerst een gesprek te willen met een normale gynaecoloog. En daarna kijken we wel verder. Toch heeft ze het dus veranderd. Of ik dus een andere dag kon terug komen???? Mijn partner was mee en had speciaal vrij genomen voor vandaag. Dus ook hij was hier niet mee eens. Uiteindelijk na wat zeuren en klagen kregen we een gynaecoloog te spreken... en wat voor 1....... pffffffffff Ik vond deze man ( had liever een vrouw ) niet begripvol. Want alles was in zijn ogen normaal en een 2de TR gebeurd niet zo snel. En op alles was een Jaaaaaaaa...... maaaaaaaaaaaarrrrrrr....... Dat wil ik helemaal niet horen. Ik wil een aanpak horen. Kan ik dus weer over 2 weken terug komen. Weer terug naar het ziekenhuis. En dat alleen maar omdat een verloskundige de boel even omgooit. Want dan had ik misschien wel een wat fijnere gynaecoloog gehad en was de afspraak niet zo in de soep gelopen. Ik baal dus dat zij de afspraak achter mij rug om heeft veranderd. Waardoor ik nu dus met zo n gynaecoloog zit. En niet de gynaecoloog die ik wilde. Ben benieuwd met wat voor aanpak ze komen, bevalt het mij niet zit ik zo in een ander ziekenhuis. :x En de verloskundige maar ook even verteld dat ik hier niet van gediend ben. Zo wilde ze ook ineens een gesprek met mij alleen. Zonder partner. Wat ik ook al heel vreemd vond. Terwijl mijn partner het super leuk vind om alle bezoekjes mee te komen ivm het horen van het hartje en echo's. Dus ook al zo iets raars......... :x Moest het even van me afschrijven hoor!!!! Zo boos.........
Kan me voorstellen, lekkere vertrouwensrelatie zo. Zal zeker gewoon je man mee blijven nemen hoor. Sterkte niet leuk
Oh das niet fijn. Zo voel je je niet serieus genomen. En dit is ook niet dijn voor je verdere relatie met je verloskundige. Misschien overwegen om een klacht in te dienen bij de knov? Succes.
En gewoon je man meenemen! Is zij even raar om te zeggen dat hij niet mee moet komen, is ze bang voor zijn reactie?
Nee ik voel me echt niet serieus genomen. Ze weet hoe zwaar ik het momenteel heb. En dat het echt niet makkelijk is voor mij. Maar ze neemt het gewoon niet serieus. Gelukkig zijn er meerdere wegen te bewandelen. En heb ik haar daar niet perse bij nodig. Maar blijft het niet netjes vinden.
Ik had bij de oudste ook een totaalruptuur. En voor de bevalling van de jongste dan ook behoorlijk gespannen. Maar ook ik vond dat mijn verloskundigen mij niet serieus namen. Helaas was ik tijdens de zwangerschap niet assertief genoeg om een afspraak bij de gynaecoloog te maken. Jammer, want na de bevalling van de jongste bleek hij er toch anders over te denken. Maar dat je verloskundige het lef heeft je afspraak te wijzigen vind ik toch wel heel.. ehh.. bijzonder.. Suuces!
Nee aan het begin van de zwangerschap was ik ook nog niet zo assertief. Maar dat begint nu steeds meer te komen. Ben benieuwd wat de andere gynaecoloog zegt. Wat ik trouwens ook zo raar vind he.... Mijn huisarts keek mijn urine na omdat ik dacht blaasonsteking te hebben. Hij vond mijn glucose veel te hoog.... Maar mijn gynaecoloog ( de gene die ik dus niet wilde ) wuifde dat zomaar even van tafel. Wat is de moeite nou om even een suiker testje uit te voeren pff. Maandag dus terug naar de huisarts die het dus wel wilt nakijken. S.O.S ik trek eigenwijs zorgpersoneel aan Al is het helemaal niet om te lachen!