Welke bolderkar

Discussie in 'De lounge' gestart door mutsje83, 26 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutsje83

mutsje83 Lid

1 jul 2012
    71
    28
    18
    NULL
    NULL
    Wij willen een opvouwbare bolderkar gaan aanschaffen. Wie heeft er ervaring mee?
    Zit er veel verschil tussen de goedkopere en duurdere?
    We zullen het maar af en toe gebruiken, maar wel jaren lang, dus ik wil er wel 1 hebben waar we plezier van hebben en weet niet of de goedkoopste ook fijn zijn.

Graag hoor ik jullie ervaringen en waar je de bolderkar gekocht hebt.

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Wij hebben een coocarooc breeze, niet een goedkope dus ;). Maar wij wilden perse een degelijke zodat onze zoon met beperking van 8 en ruim 1m40 en ruim 30 kg er ook prima in kan en wil. Hij bevalt prima, maar hier dus geen ervaring met goedkope (zien er zo "flimsy" uit).

Trouwens gewoon gekocht via hun webshop, ze waren slecht te bereiken, maar wel alles goed ontvangen.

3. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Wij hebben de opvouwbare bolderkar van de Anwb. Inmiddels 5 jaar in gebruik (soms naar het strand en op vakantie als bedje voor de jongste) en hij ziet er nog als nieuw uit en werkt perfect!

mutsje83 vindt dit leuk.
  4. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Sowieso 1 nemen met luchtbanden zou ik je adviseren.

5. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Idd! Ik had n goedkope van de action zonder luchtbanden. Al voor ik op de hoek van de straat was had ik al pijn in mijn schouder. Een kar met lunchtbanden nemen hoor!!

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben er 1 van een bouwmarkt, kostte toen een euro of 70 geloof ik. We hebben er een tuinstoelkussen bij gekocht, die past er precies in. (Rugleuning ligt op de bodem en zitting staat rechtovereind tegen de opstaande rand.)
    We hebben hem nu een jaar of drie. De laatste tijd gebruiken we hem minder. De jongste is nu ruim 3,5 dus het is niet meer zo nodig. Hooguit als we een hele dag weg zouden gaan naar een dierentuin ofzo.

Maar we hebben hem echt veel gebruikt. Bij dagjes weg natuurlijk. Maar ik gebruikte hem ook vaak als kinderwagen als ik de oudste naar school bracht. Ik vond de bolderkar handiger dan de kinderwagen. Neemt minder ruimte in beslag in de auto, snel in en uit te klappen. En er kunnen (nou ja konden) twee kinderen in. Een 6-jarige en 3-jarige samen wordt inmiddels erg krap.
    Een kind en wat bagage past nog wel. Onze jongste heeft er ook vaak in geslapen. Als ie moe werd, reden we even een paar rondjes en dan was hij zo vertrokken.

We gebruiken hem op vakantie ook als transportkarretje om de koffers van de auto naar het huisje te brengen.

Het is 1 van de beste aankopen die we hebben gedaan qua 'kinderspullen'. En wij hebben dus niet zo'n hele dure, maar ondanks redelijk intensief gebruik is hij na 3 jaar nog prima. Ik verwacht dat hij nog wel een tijdje mee gaat.

mutsje83 vindt dit leuk.
  7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik zie het op de site niet staan, maar heeft deze ook luchtbanden?

Wij zijn ook op zoek naar een bolderkar :)

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wij hebben een Berg. Erg blij mee!

9. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Deze heeft geen luchtbanden! Ik heb er zelf nooit last van!(gebruiken m ook niet veel) Vind het een erg fijne wagen!
    Succes met de zoektocht!

Bailief vindt dit leuk.
  10. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben de mac sports de luxe. Deze heeft luchtbanden en bevalt erg goed. Wel stonk hij in het begin heel erg. Dus als je deze koopt even een tijdje elke dag buiten zetten om te luchten.

Deel Deze Pagina