hey meiden hahah erg toevallig zat op de fiets naar huis en dacht ineens dat de eindafrekening nog binnen moest komen was erg bang dat we weer moesten terug betalen ik kom thuis zie ik mijn man met post in z'n handen zitten en een telefoon aan z'n oor ik kijk ja hoor van de NEM maar er stond - 900 euro dus schrok en begon me al beetje boos te maken moeten we weer terug betalen pff vorige keer zaten we bij essent en moesten we 1400 terug betalen mijn man hangt op en ik zeg beetje boos en wat zeiden ze zegt mijn man we krijgen 900 terug hahah altijd mooi meegenomen alleen jammer dat we het net niet voor vrijdag krijgen dan gaan we op vakantie maar ben heel erg blij dat we het terug krijgen
hahah ja tuurlijk wordt je daar blij van!! Wij kregen 140 terug,ik was al super blij Je weet in iedergeval dat je na je vakantie je geen zorgen hoeft te maken over kosten. Veel plezier trouwens op vakantie!
ik krijg 35 euro terug van Rijnland waterschap. Waren we OOK al blij mee. ach wie het kleine niet eert...
haha ja idd was ook blij geweest met iets hoor maar 900 wauw das echt veel zijn alle kosten van de vakantie er weer uit
Zo 900 euro lekker man.... Geniet van je vakantie zal ik zeggen en een keertje extra uit eten Wij kregen 100 euro terug.
jeetje wat goed!!! Ik ben benieuwd hoeveel wij moeten betalen of krijgen. Maar die van ons komt meestal in juni, zijn wij dan zo laat?
Hoeveel betaalden jullie dan per maand als ik vragen mag? Want 900 euro terug is natuurlijk een leuk spaarpotje zo! Wij wonen nog maar net in een nieuw huis en ik weet echt niet wat wij volgend jaar kunnen verwachten. Betaal nu liever elke maand teveel dan dat ik bij moet gaan betalen straks, vandaar mijn vraag
wat lekker! wij kregen 1100 euro terug, ben er erg blij mee. Wij betaalden teveel, maar omdat het een nieuwbouwwoning is en ons eerste huis wisten we niet wat we kwijt zouden zijn.Is toch mooi meegenomen! Fijne vakantie!
lekker! Wij krijgen 450, ook fijn! Ik verhoog de bedragen ook weer, want bijbetalen vind ik nooit zo leuk...