epilator of ladyshave?

Discussie in 'De lounge' gestart door caroline16, 6 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

meiden, help me even..

vroeger heb ik een ladyshave gehad, en vond dat 3x niks..
    nou zat ik net op wehkamp te kijken, en nou zit ik te twijfelen tussen een epilator en ladyshave..

epilator lijkt me vrij pijn doen (is dat zo?)
    maar mijn ervaring met een ladyshave is ook niet 100%

wat raden jullie mij aan?

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

#2 Dahlia, 6 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2010
    Ik denk dat het heel persoonlijk is wat je het fijnste vind.
    Ik had een apparaat waar je beide mondstukken op kon plaatsen, dus zodat je kon epileren of gewoon kon scheren. Maar dat epileren had ik gauw gezien. Deed me echt pijn.
    Dus ik zou echt gaan voor gewoon scheren met een ladyshave.
    Het ligt natuurlijk ook aan het merk he die je hebt. Ik heb wel een goeie, een Braun.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb een epilator gehad.. en tja na 2 x gebruiken heb ik hem niet meer gebruikt, omdat ik het te pijnlijk vond. Ze zeggen dat als je het regelmatig gebruikt, dat het veel minder pijn gaat doen. Maarja, zo ver ben ik dus nooit gekomen ;) .

Ik gebruik nu meestal gewoon scheermesjes, maar crempjes heb ik in het verleden ook gebruikt.
    Scheerapparaatje ging ook wel goed, maar met een mesje vond ik het sneller gaan en werden de haartjes nog korter. Maar oke, beiden ervaringen zijn wel zo'n 10 jaar geleden hoor. Mogelijk gaat het nu allemaal beter en pijnlozer?

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

zelfde hier, had ook zon dubbel apparaat. heb het epileer stuk 1 keer gebruikt, AU!!!

ben meer van de wegwerpscheermesjes, ook geen fan van ladyshave

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Gillete Venus scheermesjes met trilfunctie :D

6. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou heb 1x geharst op mijn been, heb de helft van 1 been gedaan en toen gestopt, meeeennnn wat een pijn... Dus hier gewoon natscheren. Venus. Met een ladyshave (mijn ervaring dan) was dat het nooit goed glad werd en het ook best even duurde. Dus hier gewoon even snel oncer de douche met wat badschuim (te lui voor scheerschuim en alles;))

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoe doe je dat dan met je schaamstreek? :$

Als ik me daar scheer met een wegwerpmesje dan krijg ik allemaal pukkeltjes en ingegroeide haartjes. Heb jij daar geen last van?
    Misschien niet al te fris, maar ik doe mijn schaamstreek alleen met de ladyshave en mijn oksels en benen wel met een wegwerpmesje.

8. caroline16

caroline16 Niet meer actief

okee, nou ik denk dat ik het gewoon bij scheermesjes hou dan!
    bedankt meiden!

x

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik doe alles met een mesje, behalve de schaamstreek want dan krijg ik dus ingegroeide haren.(jammer genoeg, want het word met een mesje gladder als de ladyshave vind ik)
    De schaamstreek dus met ladyshave. ;)

10. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Hier ook alles met een mesje. Een epilator is echt heel pijnlijk, en het haalt niet eens alle haren weg en ladyshave die maakt het lang niet zo glad als een mesje.
    Ik scheer al een jaar of 7 ook mijn schaamstreek met een gewoon wegwerpmesje (wilkinson quatro), heb in het begin veel last gehad van ingegroeide haartjes en pukkeltjes enzo, maar mijn huid is eraan gewend, ik krijg het nu helemaal glad zonder bultjes/ingegroeide haren. Zelfs zonder scheerschuim, dat vind ik te glad maken daar beneden, en dan kan ik de boel niet goed strak trekken.

11. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    brrrr epilator je gaat door hel daardoor.. laat je gewoon maar harsen meid doet minder pijn en je ebtn er sneller vanaf en vind vaak ook dat de haartjes niet goed gepakt worden door een epilator waardoor je ingegroeide haartjes krijgt

12. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Ik gebruik zelf gewoon de epilator. (wel alleen voor mijn benen hoor!)
    de eerste paar keer is iid een hel. Maar hoe vaker je het doet, hoe minder pijn het doet. Ik hoef het nu maar 1 keer in de twee weken te doen en het doet eigenlijk geen pijn meer. Ja ik voel het wel, maar echt niet zo als de eerste paar keer!
    Het enige nadeel van die apparaten vindt ik dat ze zoveel lawaai maken. Maar dat heb je met een ladyshave natuurlijk ook.

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier ook de epilator voor mijn benen. Als je een wintervachtje hebt staan is het minder prettig, maar als je het bij houdt is het heel goed te doen. En je hoeft het minder vaak te doen als scheren.

14. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hier een fan van de epilator! Ik gebruik hem voor mijn benen en voor mijn schaamstreek. De eerste keer vond ik het echt ontzettend pijn doen, maar daarna eigenlijk niet meer. Ik vind het fijn dat de haartjes langer weg blijven en het voelt ook gewoon gladder aan.

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik heb sinds een maand of drie die epilator van Braun, die ook in bad kan of onder de douche. De eerste keer gilde ik het echt uit van de pijn, nu gaat het al iets beter, alleen onder op mijn benen springen de tranen haast in mijn ogen. Ik noem het mijn 'martelwerktuig', maar ze blijven wel een tijdje weg, dus ik hoef het niet al te vaak te doen gelukkig. Ik gebruik hem alleen voor mijn benen, verder gebruik ik een scheermesje. Wel een goede, die prutdingen daar sneed ik me altijd helemaal mee open.

16. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

voor mij ook de venus gilette scheermesje met trilfunctie :)
    laddyshave vind ik helemaal niks. en een epilator een aantal keren gedaan maar autsss. en allemaal rode bulletjes wat giga jeukte. dus voor mij gewoon lekker lan douche of baderen met de scheermes

Deel Deze Pagina