Zijn er hier stucadoors (-vrouwen? :p) of meiden die pas heb laten stucen?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Roxyroxx, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Haha, ik ben dus op zoek naar het volgende... We zijn aan t verbouwen en moeten het hele huis laten stucen. Nu hebben we een klussenbedrijf en die kunnen dat evt. Maaaaar naast de meterprijs, die redelijk is, moeten we daarnaast nog bijna 750€ betalen voor de muren te laten schuren en verfklaar maken?! Heeft iemand dat ook wel eens gehoord? Dat je dus naast de m2 prijs ad. 20€ voor zowel muren als plafonds ook nog extra moet betalen voor het verfklaar maken?!

Ik vind eigenlijk dat als je 20€ per m2 betaalt dat je mag verwachten dat het gewoon klaar is?!

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Even je klus op werkspot zetten dan weet je gelijk of het redelijk is :)

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Even google rondgekeken die prijzen zijn niet redelijk!
    Stucwerk sausklaar gemaakt kost tussen de 15 en 25 euro de vierkante meter.
    Ik zou ergens anders nog wat offertes aanvragen

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zal vnaaf eens aan vl vragen die is jaaaaaren stukadoor geweest namelijk

5. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    wij hebben onlangs 10 euro per m2 betaald voor glad stucen van spackwerk. zowel plafond als alle wanden in de woonkamer. totaal zo'n 170m2. Daarna hebben we alles wit laten spuiten voor 5 euro per m2.

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    als je sierpleister neemt is ook stucwerk hoef je niet meer te verven
    volgens mij is de prijs redelijk normaal wij hebben t onlangs ook laten doen en een stucadoor vraagt idd gemiddeld 20-25 euro de meter

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik weet dat toen wij tig jaar geleden de muren hebben laten stucen, dat ik een week bezig ben geweest om die muur met dat roze voorstrijkmiddel (ik geloof dat dat betoncontact was) voor te bereiden. Nu hoefde dat niet keurig netjes, maar het was wel dievenwerk eerlijk gezegd. Als dat het is wat er moet gebeuren, en ze hebben dat als meerwerk opgenomen, kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Of het redelijk is hangt af van de hoeveelheid stucwerk ...

Hangt dus van je ondergrond af ...

8. kvinna

kvinna Niet meer actief

@Strijkkraal, betocontact, dat is voorbewerking. Het sausklaar afwerken is iets anders, en is normaal gesproken in de prijs opgenomen. 20 euro pr vierkante meter is wel redelijk, maar voor die prijs mag je het wel glad verwachten. Die extra 750 euro is niet redelijk.

9. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Ik vind die 20€ ook wel redelijk, het gaat me om die extra 750€. Ik mag toch verwachten dat als ik het helemaal laat stucen dat het gewoon klaar is? Waarom moet ik voor het verfklaar maken nog iets extra's betalen? Dat is waar ik mee zit. Ik dacht zelf dat als stuc erop zit dat het dan klaar is?!

@Suzy het gaat echt om het "afwerken", wat jij bedoelt is ruwer dat is voor de ondergrond.

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    sorry, ik dacht dat hij bedoelde om de muren stuc klaar te maken ... afwerking lijkt me idd in de prijs te zitten.

Deel Deze Pagina