Hoi! Ik heb een vraagje. Ik gebruik voor het ontharen van mn benen vaak een epileer-apparaat. Maar, hij is stuk. 't Was ook al een oud ding. Nu wil ik een nieuwe maar er is zo veel op de markt. Wie heeft er ervaring mee, en kan mij advies geven welke goed is?
İk lees mee. İk had de philips satinelle ice ofzoiets met zo een stuk wat je in de vriezer moet bewaren en tijdens het epileren op het apparaat plaatst zodat het verkoeld. Maar alle korte haartjes bleven zitten. Dus was er niet tevreden over en ben toch het oplaadding kwijt.
Ja, het is ook wel handig dat de korte haartjes ook worden 'gepakt'. Je hebt ze nu ook die je onder de douche kunt gebruiken, en dan zou het ook minder pijn moeten doen....
ik had er toen 1 gekocht, die was toen in de aanbieding. zon flut ding..nou dat was het zeker! wat een PIJNNNN!!! nooit meer zo'n ding, ik heb er geen pijnloos vertrouwen in
ik heb er ook een van philips en mijn haartjes komen echt om de 2 maanden terug. Ik ben er tevreden mee.. ik had iets van 80 euro betaald. maar was dan wel 4 jaar geleden..