Voor onze zomervakantie ben ik op zoek naar een goede bolderkar. Ik heb wat wensen: - duwen ipv trekken (zoals een kinderwagen zeg maar) - goed in te klappen zodat hij in de achterbak past - sterk en ruim genoeg voor 2 kinderen (4 en bijna 6) - fijn als er een dakje als optie bij zit, geen must - liefst max 200 euro Online zie ik door de bomen (en recensies) het bos niet meer. Wie heeft dé tip voor mij? Alvast bedankt!
https://www.obelink.nl/obelink-duo-solar-bolderkar.html Wij hebben deze bolderkar, voldoet volgens mij aan al je eisen, hij is alleen niet op voorraad maar wel een fijne bolderkar in ieder geval
De elvent! Die gaan wij halen alleen die is wel wat duurder. Richting de 350. Wij hebben een keer een goedkopere (169 euro) en toen we die kregen paste het dakje er niet op, de stang was beschadigd en 1 wiel raakte gewoon de grond niet als hij stond
De Elvent is volgens mij ook nergens leverbaar als ik t zo zie. Maar vind 350 ook echt te duur. Toch bedankt!
Ja pretparken en andere dagjes uit inderdaad. Strand zou ook mooi zijn, maar volgens mij heb je daar weer speciale wielen voor nodig. En dat is niet het hoofddoel, dus geen must.
Wellicht komen ze er weer richting de zomer, je kan ze altijd een bericht sturen als je het wilt weten