Nou ik bedoel meer dat ik totaal geen concentratie heb. Vind het heel lastig om lange teksten te lezen. Dus later antwoord geeft niks en ik zal zelf ook niet altijd gelijk antwoorden hoor.
Nou zeg dat wel. Ik was echt kapot de afgelopen dagen. Had echt even nodig om bij te tanken. Hoe houd je dat vol zo op 4 uur slaap de hele dag? Dat is toch geen doen? Wel zonde dat je toch niet bent doorgegaan voor je rijbewijs. Ik heb nu bijna twee jaar m'n rijbewijs en dat gaat echt prima. Hoef zelfs niet meer gekeurd te worden, heb een rijbewijs voor 10 jaar. Het geeft je zoveel vrijheid. Ik hoop dat die omschrijving je een beetje gaat helpen en mensen het daardoor beter begrijpen. Dat op zijn ken ik heel goed. Dat ben ik elke dag ongeacht wat ik heb gedaan. Vind het trouwens ook niet zo gek dat jij op bent met zo weinig nachtrust! Met veel mensen in een ruimte is ook vermoeiend. Zoveel prikkels, aandacht en focus wat dan nodig is. Dat is voor ons een hele dagtaak. Het is zeker frustrerend als mensen geen hulp willen accepteren. Alleen uit zelfbescherming kun je het gewoon beter loslaten. Hoe moeilijk ook, anders ga je er ook aan onderdoor. Dat is niet de bedoeling. Haha, ach dat leer je volgens mij ook niet met EHBO Kan het hem niet kwalijk nemen. Mare wel goed dat hij er niet bang voor is, dat is echt belangrijk. Mijn vriend heeft het wel een aantal keer meegemaakt. Maar hij wist gelukkig van te voren al wat hij moest doen en dat is ook goed gegaan. Hij vind het echt verschrikkelijk naar om te zien, daarom is hij ook blij dat de medicatie zo goed werkt. Dat er teveel mee bezig zijn heb je dat niet als je alleen ovulatietesten doet dan? Vind het met die ovulatietesten nu juist erger omdat m'n eisprong later is, dan ga ik zitten malen. En zit vol stress deze maand dus wordt me een beetje teveel. Maar temperaturen kost maar 20 seconden per dag en denk er verder niet meer aan. Haha gebruiksaanwijzingen zijn ook niet meer van deze tijd! Gelukkig zijn die testen niet zo duur. Welke gebruik je? Jij voelt je eisprong dus ook begrijp ik? Heb je er veel last van? Ben gaan temperaturen omdat ik elke maand zo rond 2/3 van m'n cyclus lage buikpijn heb, afsluitend door een steek en tinteling. Dus de gynaecoloog zei, waarschijnlijk heb je last van ovulatiepijn ga maar temperaturen. Wist ik veel.. Maar blijkt dus te kloppen. En nu wil ik weten of die pijn voor of na m'n eisprong is dmv ovulatietesten. Lijkt op voor in ieder geval. Die bevestiging is fijn ja, dan zit dat in ieder geval goed. @sgforce He bah! Dacht dat dat positief bedoeld was Dat is ook niet fijn nee. Weet ook niet zo goed hoe we de teksten korter kunnen maken. Anders zou ik vragen of we iets kunnen doen om het makkelijker te maken. We babbelen gewoon teveel! En ik kan niet kort samenvatten, heb moeite met schrijven.
Even een algemeen berichtje. We zijn nog steeds erg nieuwsgierig naar verhalen van andere meiden met epilepsie en hun zwangerschap. Dus heb je epilepsie en ben je zwanger of inmiddels bevallen, deel je verhaal alsjeblieft met ons! Hoe gaat/ging het, wat voor epilepsie heb je, slikte je medicatie, had je last van aanvallen, hoe gaat het nu met jou en met de kleine? Please let us know!