Foliumzuur en gewicht!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door wondertje78, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertje78

wondertje78 Actief lid

7 mei 2009
    356
    0
    0
    Hoi dames,

Misschien een gekke vraag,maar kan een bepaald soort merk foliumzuur je dikker maken?

2. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Foliumzuur is foliumzuur; dat is in elk merk pil hetzelfde. Misschien moet je kijken wat voor stoffen er aan de tabletjes verder nog zijn toegevoegd.. ik heb er iig nog nooit van gehoord.

3. wondertje78

wondertje78 Actief lid

7 mei 2009
    356
    0
    0
    Hoi,

Ik slik alleen evasin ,
    Ingredienten:gelatine, soja -olie,glansmiddel(bijenwas),emulgator(sojacithine),bevochtingingsmiddel(glycerol),kleurstoffen.

Kan er eigenlijk niks bijzonders in zien....?

Eet normaal,beweeg prima,dus zoek een oorzaak van de extra kilootjes...

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ben je net gestopt met de pil?
    Of toch al zwanger? :p

5. wondertje78

wondertje78 Actief lid

7 mei 2009
    356
    0
    0
    Eh nee .....,ben al sinds december gestopt,wel een MA in juli gehad met 12wkn.
    Maar ben inmiddels alweer twee keer ongesteld geweest, en nu niet zwanger,net weer ongi geweest ( helaas ).Weet wel dat ik meer afviel als aankwam in het begin van de laatste zwangerschap.
    Ach.....zal wel tussen me oren zitten,moet toch iets de schuld geven van die kilootjes haha....

6. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Vreemd hoor... Aan die ingredientendeclaratie zie ik niks vreemds... daar kan het niet aan liggen lijkt mij. Misschien is je lichaam toch nog niet helemaal in evenwicht na je miskraam en alles. Wellicht dat het daar mee te maken heeft. Het is ook niet niks natuurlijk!!

7. wondertje78

wondertje78 Actief lid

7 mei 2009
    356
    0
    0
    Misschien heeft het ook wel met de MA te maken,en heeft het indd tijd nodig.
    Maar je zoekt al gauw naar een andere oorzaak.
    Aan de foliumzuur zal het dan niet liggen,zeker omdat je nauwelijks andere vrouwen er over hoort.( gelukkig maar!)

Bedankt voor je reactie.

Deel Deze Pagina