Hey meiden, gisteren was ik in de stad, en daar liep ik letterlijk tegen een hele leuke canvas-tas aan, gewoon zo'n lekkere grote tas met hengels waarmee je 'm ook over je schouder kan dragen. Geen rits, geen vakjes, gewoon zo'n simpele tas die je voor van alles kan gebruiken. Ik zag 'm hangen en was meteen verliefd op het model, de afemeting en vooral het zomerse bloemetjesmotief Ik keek op het prijskaartje en schrok me een hoedje; hij kostte maar 1,89!!! Heb meteen de 2 laatste exemplaren meegenomen, ook 1 voor mijn moeder, die ook een "handige-leuke-simpele-overal-voor-bruikbare-tassen-tick" heeft 1,89!!! wie heeft er de afgelopen tijd ook zo'n super aankoop gedaan wat bijna geen drol kostte?
Een supernette race fiets voor onze zoon. Via marktplaats. Voor maar 30 euro. Het is een wat oudere fiets maar zo netjes dat dat niet uitmaakt Hij is er in ieder geval heel erg blij mee.
Bij social deal ging eea niet goed met kortingscodes. Resultaat: voor 2 pers high tea voor 2,- ipv 32,-. En lekker dat het was!
Een verduisterend rolgordijn voor mijn dochter haar slaapkamer. Overal kostte hij minimaal 80 euro. Bij jysk was hij in de aanbieding, 11 euro
Loopfiets van puky op marktplaats. 30 euro en geen enkel krasje op. Vorige week het pinguin panic spel op een markt. 2 euro
Oja, heb dr nog 1, een halve vuilniszak vol mega-bloks, GRATIS!!! heb genoeg duplo, maar ik dacht; ideaal voor buiten in de tuin. Die grote blokken raak je niet snel kwijt en ach, het kostte niks, dus als er wat mee gebeurt, pech. Met duplo vind ik dat toch wel zonde, duur speelgoed.
Niet van afgelopen tijd helaas maar van 2-3jaar geleden. We hadden gegeten bij een restaurantje en moesten z'n 35 afrekenen. Toen hadden we al zoiets van oh goedkoop! Betalen met 50 en kregen ipv 15, 65 terug. (Weet de exacte bedragen niet meer hoor) maar we hadden en gratis gegeten, en geld bij gekregen
Zandbakzand. het is best duur. maar ik had het echt nodig. Op naar de gamma, en bleek eht in de aanbieding. Geen Gammapas, maar de persoon voor ons wel, dus haar pas geleent, en zij kreeg een bon van 3 euro. ipv 16 euro voor 6 zakken hebben we 8 euro betaald. Helemaal happy
2 gratis McFlurry's Als we van mijn moeder vandaan komen, willen we halverwege de rit terug (uur rijden) nog wel eens zomaar bij de McDrive belanden. We stonden na onze bestelling doorgegeven te hebben netjes te wachten bij raam 1, maar het meisje achter de kassa was druk en deed vervolgens het raampje open dat we door mochten rijden. Ok! Het was al laat, dus dan gooien ze vaak 1 raam dicht en moet je afrekenen bij hetzelfde raam als waar je je bestelling krijgt. Komen we daar aan, krijgen we onze McFlurry's in onze handen geduwd en er wordt ons een fijne avond gewenst. Mijn man keek de dame in kwestie een beetje raar aan en vroeg of ze niet iets vergat. Ze kijkt op haar scherm en zegt nee hoor! Ok, wij een gratis McFlurry!
Schiet me er nog 1 te binnen(it's my Lucky week). Mij horloge, die ik vorig jaar nieuw had gekocht, was kapot, al 2x nieuwe batterij erin, deed ie het weer niet. Ik weer naar de juwelier. Mocht een nieuwe uitzoeken, model wat ik had was er niet meer, dus andere uit gezocht. Was meer dan 10 euro duurder maar mocht 'm zo meenemen!!! Helaas, binnen een week batterij ook leeg...ik pissig natuurlijk. Maar toen ik bij de juwelier kwam was de horlogemaker er toevallig ook, heeft mij horloge ff tussendoor gedaan en de batterij was gratis(terwijl dat niet in de garantie stond!). Hoop alleen wel dat dit horloge het langer vol houd dan die andere!!!
Ik doe het elke week...proberen bij kringloopwinkels antieke en vintage spullen te kopen voor niks... Laatst een antieke ketting gevonden met echte parels en gouden slot. 50 cent heb ik betaald. Waarde tussen de 75-125 euro Maar moet eerlijk zeggen dat ik het al jaren doe en ook wel weet waar ik naar moet kijken. Gisteren een heel mooi vintage karaf gevonden voor 2 euro. Empoli glas hond jaren 60.
Laatst een kledingpakket via mp voor dl. Ik had 11 euro heboden en ze ging akkoord. Ik ging het ophalen en ben benieuwd. Het was nl. best veel kleding, denk minimaal 20 stuks en ook wat merk. Dus ik dacht; waar zit t addertje, het zal wel in slechte staat zijn. Maar nee hoor, alles echt zo goed als nieuw. Gewoon geen vlekjes, gaatkes, uitgelubberde halzen, gele randen, maar echt perfect nog. Was echt zo blij. Dl draagt al tijden maat 80 en alles was versleten door het kruipen, dus toen ze eindelijk liep, wilde ik wel nieuwe kleding kopen omdat t dan niet meer zo veel slijt. Maar dus eerst op mp gekeken en daar ben ik nog blij mee.
Een playmobil huis via MP. Hij is echt mega, met 3 verdiepingen en 2 plastic zakken vol met poppetjes en spulletjes voor in en om het huis. Het huis zonder extra verdieping en zonder poppetje of inboedel of wat dan ook kost nieuw al 189,- en de extra verdieping 50,- Ik had alles, dus ook die 2 extra zakken spulletjes, voor 50 euro.. Zag dat er bij andere advertenties van dezelfde soort huizen al biedingen lagen van 125-150 euro..
Heel veel eigenlijk😇 bestel veel via ali. Leuke supercute babyschientjrs voor maar 2 euro. Telefoonhoesje 1euro nog iets. Glasbeschermer voor je telefoob 1.70. En een opblaasbare bumbo stoeltje voor 14 euro. Altijd erg blij met deze spullen😇😇