Ik epileer altijd mijn benen én mijn bikinilijn, omdat ik met scheren altijd zo'n vreselijke jeuk krijg als de haartjes weer gaan groeien. Maar nu vraag ik me dus af of ik dit ook gewoon kan doen tijdens de zwangerschap, weet iemand dit? Ik kan me er iets bij voorstellen dat in een verder stadium het erg lastig gaat worden met zo'n dikke buik in de weg, maar tot dan zou ik het graag netjes bij willen houden. Hetgeen mij aan het twijfelen brengt is, dat je met epileren natuurlijk inimini-wondjes creëert, waar jouw lichaam natuurlijk meteen op gaat reageren (daarom wordt je huid ook altijd rood na het epileren). Maar de bikinilijn zit zo dicht bij het kindje... Wat denken, of nog beter, weten jullie hiervan?
Ik zou zeggn,.gewoon doen. Ik denk zelf niet dat het kwaad kan al doe je dit. Als je na het epileren er zalf op zou smeren ofzo,kan je lichaam er wel anders op reageren dan anders,maar verder niet hoor.
lijkt me inderdaad niet dat het kwaad kan ik doe het in ieder geval lekker wel. en heb manlief al verteld dat als ik mijn benen niet meer kan doen, hij het lekker mag doen ga niet de hele zomer met behaarde benen rondlopen hoor
Maar je huid kan natuurlijk veranderen in de zwangerschap. Ik reageerde heel heftig op het epileren. Btw wordt epileren bij je bikinilijn sowieso afgeraden....
t werd afgeraden mn dermatoloog omdat je meer pigment aanmaakt en de kleine wondjes dus vlekjes achter kunnen laten
Sowieso epileren van bikinilijn en benen... Duurt dat geen eeuwigheid?? Volgens mij wordt het ook afgeraden..iig bij de bikinilijn...
Hihi, ik heb liever pijn dan jeuk! En het valt best mee hoelang dat het duurt, naar gelang je het gebruikt des te makkelijker het wordt. Steeds minder haartjes... Maar goed, ik zal de bikinilijn dan maar vermijden. Voor wat betreft pigment, ik loop toch de hele zomer met minimaal factor 30 rond hier en bakken doe ik al helemaal niet! Bedankt in ieder geval voor jullie reacties!!! Ik heb er echt wat aan!
Ow... hebben jullie dan tips tegen de jeuk???? Het is echt jeuk van de haartjes die weer doorkomen. Scrubben doe ik al...
Scrubben voor de haartjes doorkomen of als de haartjes doorkomen? Tegen de jeuk zeg maar? Laatste lijkt me erg rigoreus maar ik vraag maar.... Ze zeggen dat talkpoeder erop doen helpt tegen de irritatie...of zinkzalf...
kan gewoon hoor maar ik wens je succes op het laatst, ik scheer op de gok en laat mijn parnter kijken of ik er zo mee door kan, levert hylarische momenten op!!