Hallo, Ik ben nu 6 weken zwanger dus nog heel erg pril. Een half uur geleden stond ik op en toen kreeg ik opeens hele heftige kramp in mijn baarmoeder leek wel. Na 5 minuten was dit over. Heb overigens geen bloed verloren. Heeft iemand dit ook gehad en hoort dit ook bij het zwanger zijn? Het is mijn eerste zwangerschap dus heb nog geen enkele ervaring. Bedankt vast voor jullie reacties.
ik heb wel "steken" gehad die nog net te verdragen waren. maar naar wat ik gelezen had kwam dat door de groei van de baarmoeder. eerst maakte ik me echt zorgen want het is ook mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw maar bij de echo zag ik een druk spelend kindje die goed aan het groeien was.. dus het zal wel waar zijn geweest dat het de groei van je baarmoeder is.
Het kan zeker de groei zijn van je baarmoeder. Het kan ook bandenoijn zijn. Die rekken uit waardoor je steken kan krijgen. De een heeft er meer last van dan de ander. Zolang je geen bloed verliest lijkt me dat er niks aan de hand is. Mocht je het toch niet vertrouwen dan kan je altijd je vk bellen. Maar naar wat ik lees is er niks aan de hand, Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap
Bedankt voor jullie geruststellende antwoorden. Het is ook zo spannend en nieuw allemaal. Over 2 weken naar de vk voor de eerste echo dus dan zal ik dit soort vragen ook maar eens stellen. Nogmaals bedankt.
I know what you mean. Het is allemaal zo nieuw en er gebeurd zoveel. De vk kan je dat zeker allemaal vertellen. Je kan ook altijd hier terecht voor vragen. Ga lekker genieten meid!
hey heb dit ook een x heel heftig gehad, en toen tog gewoon ter info de vk gebeld. die zei dat het kwam doordat de baarmoeder aan het groeien is, en het vruchtje zich nog meer nestelt in de baarmoeder, en dat daarom de baarmoeder zo nu en dan een heftige kramp kan geven, en dat is dus waarschijnlijk wat je voelt. mijn vk zegt ook zolang je geen bloedverlies hebt, alles ok is, tis juist goed dat je het voelt, dat betekent dat het aant groeien is
jaja. heb ik ook gehad met 6 weken. stond bij de keuken,en ineens een giga steek onder in. en die bleef ook ffs hangen. maar geen bloed verlies.